Senaste nytt

Någon som har bott på ett Inn i Miami eller Fort Lauderdale vid stranden som rekommenderas?

Rosie

Medlem
Snart bär det av till Florida och semester. Pga av att en lägenhet dök upp som vi köpte, så är budgeten lägre än planerat för boendet. Är det någon som har bott på ett Inn i Miami eller Fort Lauderdale vid stranden som rekommenderas? Eller har ni några andra bra alternativ runt 1000 kr/natten? Helst nära havet.

Vi kommer bo o FLL första nätterna innan en kryssning, och efter är det 1 v att spendera. Mellan den 22/12 - 29/12.

Eller kanske någon känner någon som har en lägenhet att hyra ut som man kan lita på?

Tacksam för tips!

Mvh Rosie
 

Alx

Medlem
Jag skulle nog ha förlagt veckan i Miami beach eftersom ni redan spenderat några dagar innan kryssningen i FLL. Båda orterna är trevliga, men ganska så olika varandra.

I Miami beach finns det en hel del billiga hotell som ligger något/några få kvarter från havet. En del är riktigt sunkiga och andra rätt OK. Jag har bott på ganska många billigare hotell i SoBe men det är svårt att rekommendera något särskilt under julperioden eftersom priserna mellan budgethotellen varierar kraftigt från år till år beroende på hotellets beläggning snarare än kvalitet...
 
Snart bär det av till Florida och semester...

Vi kommer bo o FLL första nätterna innan en kryssning, och efter är det 1 v att spendera. Mellan den 22/12 - 29/12.

Eller kanske någon känner någon som har en lägenhet att hyra ut som man kan lita på?

Vi kommer vara i Florida under samma vecka och jag gör nu forskning av vad som är bra att göra då.
Ang billig boende så finns ju airbnb.com med massor av Oceanfront erbjudanden för under $150. Hotwire och priceline har också några bra förslag med garanterad avbeställning om man är inte nöjd med deras hemliga val.
 

Homer

Medlem
Crowne Plaza South Beach Z Ocean är ett väldigt bra hotell, dyrt men för den som PC poäng ett klipp att boka med poäng.
 
Toppen