Senaste nytt

Pass-/Boardingkorthållare

bstark

Medlem
Haft liknande fungeringar. Men nuförtiden så finns ju knappt de ursprungungliga boardingkorten kvar.
Allt oftare så får man skriva ut dem själv, vilket blir jobbigt om man råkar sakna skrivare.

[video=vimeo;20607562]http://vimeo.com/20607562[/video]

Swipe Document Case från flight001 kanske kan va nåt.
 
Last edited:

gdaily

Medlem
Jag har alla mina bonuskort i en visitkortsfolder, fungerar jättebra, lagom storlek att lägga in boardingkorten också (löst dock).
(har förstärkt plastfickorna med en tejpbit i ytterkant).
visitkort.jpg
 
Haft liknande fungeringar. Men nuförtiden så finns ju knappt de ursprungungliga boardingkorten kvar.
Allt oftare så får man skriva ut dem själv, vilket blir jobbigt om man råkar sakna skrivare.

Brukar faktiskt skriva ut de klassiska i automat på flygplatsen om jag har tid över. Mycket smidigare att hantera.
 
Jag har den här: Flight 001 | F1 BOARDING PAK

Sen har jag ett separat visitkortsfodral från Muji som är mjuk och innehåller 15st bonuskort för hotell/hyrbilar/flygbolag.
Fodralet lägger jag i min Boarding Pak så allt finns på ett ställe. Förvaras alltid i ytterfacket på min Tumi. :)

(Flight 001 har mycket roliga grejer - kolla in deras webshop...)
 

bstark

Medlem
(Flight 001 har mycket roliga grejer - kolla in deras webshop...)


Hur fick du tag på dina grejer? Blir inte klok på om de skickar till Sverige eller inte. "Flight 001 ships to the US and Canada" står det på siten.
Nästan så man blir sugen på en liten resa till NYC/Sydney/Singapore enbart för att kunna besöka deras butik ;)
 

gdaily

Medlem
Jag har varit i deras SFO butik!

Kanske dags att starta en Flight 001 franchise i Stockholm? :)

Om ni letar efter ett sätt att tjäna lite pengar på den här sajten businessclass.se, så är det nog ingen dum idé att koppla på en liten webshop med nördiga prylar som tilltalar oss flygtokar... Trafiken till sajten har ni ju uppenbarligen, och det brukar vara det svåra i sammanhanget ;-)
 
Toppen