Senaste nytt

Vilken veckodag tycker du är bäst för BC.se Stockholm träffar på Monks?

Vilken veckodag tycker du bäst för BC.se Stockholm träffar på Monks?

  • Måndag

    Votes: 1 3,4%
  • Tisdag

    Votes: 1 3,4%
  • Onsdag

    Votes: 3 10,3%
  • Torsdag

    Votes: 10 34,5%
  • Fredag

    Votes: 3 10,3%
  • Lördag

    Votes: 11 37,9%
  • Söndag

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    29

Dr. Miles

Expert
Vår klubbordförrande rvarttinen förhandlar med Monks på Wallingatan om möjliga reguljära träffar varje månad.
Därför undrar rvarttinen vilken veckodag som passar bäst för att ha BC.se träffar.

Vänligen rösta på vilken veckodag som du anser är bäst för att ha BC.se träff i Stockholm.

Observera att det inte bara är för en gång, utan återkommande träffar. Välj noga.
Kolla med frun, fiolkurs, fotbollsmatcher osv innan du röstar. :)
 

agehall

Medlem
Nu kommer du med svåra frågor! Jag är kluven. Kan inte direkt säga att någon veckodag är bättre än någon annan. Personligen tycker jag nog fredag eller lördag, men det är säkert många andra som tycker det är dåligt.
 

David

Medlem
Nu kommer du med svåra frågor! Jag är kluven. Kan inte direkt säga att någon veckodag är bättre än någon annan. Personligen tycker jag nog fredag eller lördag, men det är säkert många andra som tycker det är dåligt.

Skall medlemmar från andra delar av Sverige resa in för att medverka är ju t.ex. en fredag eller lördag bättre. Men jag förstår ifall det är helig tid med familjen, speciellt för föräldrar som reser mycket. Jag har dock ingen familj att tänka på, dock ett arbete under vardagarna, så fredag eller lördag passar mig. :)
 

Jacob

Medlem
Jag tycker det optimala vore att köra varannan gång en vardag och varannan gång en helgdag, så får man det bästa av båda världar.
 

Najk

Medlem
Vardagar passar tex. mig bättre som inte bor i Sthlm. Någon gång kan datumet säkert passa med en tjänsteresa och då hade det vara kul att kunna närvara.
 

rvarttinen

Medlem
Ser nu på morgonen att torsdagen "leder". :)

Syftet med enkäten är att se vilka dagar som tycks fungera bättre än andra. Och, planen är, kanske, alternera mellan, säg en veckodag och en dag på ett veckoslut. Då torde vi få en bra "täckningsgrad", så de flesta kan ses någon gång ....

Gillar Jacobs och AHOs förslag på två fasta dagar som vi växlar emellan.
 
Last edited:

Nystrom

Medlem
Vardagar passar tex. mig bättre som inte bor i Sthlm. Någon gång kan datumet säkert passa med en tjänsteresa och då hade det vara kul att kunna närvara.

Instämmer! Vardagar är bäst för mig (mån kv - tors kv) då helgen oftast tillbringas på betryggande avstånd från Sthlm....:D
 
Toppen