Senaste nytt

Ny design på Eurobonussidorna och vad tycker vi?

Nystrom

Medlem
Jag är, av samma anledning som du, alltid inne på de engelska sidorna. De är för mig mer tilltalande och mer informativa. Har ställt frågan till SAS varför man inte länkar ny info från "globala" sidan till de nationella, det kan ju ibland dröja flera veckor innan ny info finns tillgänglig nationellt. Ett bra exempel är ju omläggningen av Eurobonus från maj i år. Det dröjde någon vecka innan "restaurangversionen" av samma info var ute på de nationella sidorna
 
Lite då och då kikar jag runt olika SAS sidor just för att märkt att alla information finns inte tillgänglig på alla språk. Några erbjudanden har jag hittats lite snabbare från flysas.com och kunnat utnyttja de innan info kommit till sas.se sidan. :) Tycker att det är lite frustrerande men samtidigt kul om man lyckas få tag någon info som kan vara nyttigt för dig genom att surfa olika versioner av "samma WEB-sidor". Samma gäller ju också t.ex. på Finnair - deras finska och engelska hemsidor ger mer info än deras svensk version.
 

Silferlood

Medlem
Svårigehetn är helt säkert att få ut allt samtidigt, tveksamt om de har en redaktör för alla marknader. Vad tycker du Tommy om den nya 'designen' på sas.se kontra flysas.com (eb sidorna).?
 
Svårigehetn är helt säkert att få ut allt samtidigt, tveksamt om de har en redaktör för alla marknader. Vad tycker du Tommy om den nya 'designen' på sas.se kontra flysas.com (eb sidorna).?

Gillar ganske mer om den .com layout på grund av den är lite enklare. På .se sidan gillar jag inte den rullande WEB Shopping banner... Summa summarum .com generelt men vissa delar .se. Lite oklar svar men...
 

mry

Medlem
En sak som slagit mig med den nya designen på sidna där man ser sina EB påoäng är att det verkar svårt att räkna för dem som ritat bilderna över hur många poäng man har.

ebpoäng.jpg

23700 är inte mer än 2500 och 24 är inte mer än 25 heller...
 
Toppen