Senaste nytt

Vilket hotell har det bästa gymmet?

maba

Medlem
Tänkte höra med er vilket hotell ni tycker har det bästa gymmet, själv tycker jag nog att Renaissance Polat Istanbul ligger riktigt bra till.
 

NotRyan

Medlem
Fraser Place i Seoul. Riktigt bra gym med tillhörande pool-avdelning..

Mvh
/NotRyan

Hundrande inlägget... :)
 
Av någon anledning gillar jag gymmet på Sheraton Tower i NYC. Hotelet i sig är ingen höjdare och flygpersonal hamnar där ofta.. Men gymmet är riktigt bra..

Lustigt nog så är det bästa hotel gymmet jag varit på I Kampala. Protea Hotel. Stort gym, alla grejer, handukar super trevlig personal och man har en egen TV vid nästan varje Cykel/rodd/kross maskin
 

GillBates

Medlem
Gym på hotel i all ära men jag hade tyckt det varit väldigt härligt med gym i anslutning till loungen. Finns det på något ställe i världen?
 

GillBates

Medlem
Ett gym i allmänhet skall självfallet också vara utrustat med vikter eller maskiner för styrkeövningar. Men i dessa sammanhang får man väl vara glad för vad som finns.
Jag skulle nog tro att det är svårt att få till tiden att gymma vid flyplatsen där resan startar (oftast kommer man väl ganska nära inpå avgång med för lite tid till dylikt), men vid långa layovers eller vid förseningar hade det varit super (givet att det finns duschar....).

Någon som vet att det finns i lounge eller på flygplats (airside)?
 

nilsson

Medlem
Det enda jag kan komma på som kommer i närheten är swing- och putt-rum för ambulerande golfare i Malaysian airlines KUL-lounge (satelliten).
 
Toppen