Senaste nytt

Bokningsklass Studentbiljett på SAS

agehall

Medlem
Jag antar att du menar ungdomsbiljetter. "Studentbiljetter" tror jag inte finns.

Det ska väl vara bokningsklass V på dem. Detta bekräftas även om man gör en torrbokning.
 

sandis85

Medlem
Tack för snabb respons=) Det kanske är ungdomsbiljetter. Går ju att boka "studentbiljetter" via Killroy travel, tror man får vara upp till 32 år om man är student
 

agehall

Medlem
Det är nog något du får fråga Killroy om då. Det är inget SAS säljer själva iaf, så om de tillhandahåller någon slags studentbiljetter via Killroy så är det nog något specialavtal.
 

Magino

Medlem
SAS valde för något år sedan eller två att ta bort studentbiljetter från SAS.se och började sälja dessa endast via några speciella resebyråer, Kilroy och STA Travel. Dock har jag inget svar på din fråga, bästa är väl att ringa till typ Kilroy eller SAS.
 

Alx

Medlem
Jag bumpar en gammal tråd som till stor del rör min fundering.

Vi har inom familjen bokat en Youth Fare med SAS. Tyvärr anger de inte vilken bokningsklass biljetten är bokad i. Stämmer det fortfarande (efter att alla klasser blev 100% EB-poäng) att dessa alltid bokas i V klass? Anledningen att jag frågar är att vi inte har tänkt kreditera poängen till EB.
 

GOTATH

Medlem
Jag bumpar en gammal tråd som till stor del rör min fundering.

Vi har inom familjen bokat en Youth Fare med SAS. Tyvärr anger de inte vilken bokningsklass biljetten är bokad i. Stämmer det fortfarande (efter att alla klasser blev 100% EB-poäng) att dessa alltid bokas i V klass? Anledningen att jag frågar är att vi inte har tänkt kreditera poängen till EB.

Japp. Fortfarande V som gäller för alla ungdomsbiljetter.
 
Toppen