Senaste nytt

Vad göra med 19260 Flying Blue poäng?

PYRZ

Medlem
Är inte alls insatt i Flying Blue programmet så jag undrar vad man kan göra med 19260 poäng, som går ut 30:e November? Kan man "köpa" ngt för poängen eller skänka dem? Eller kanske "överlåta" till ngn som kan använda poängen? :confused:
 

PYRZ

Medlem
Tack för snabbt svar. Har nog ingen möjlighet att åka själv men kanske kan köpa en biljett till brorsan...

En T/R till Riyadh i ekonomi med AF går iaf på 20.000. Vad du ska göra i Riyadh låter jag vara osagt:p
Kanske kan ta hem några IKEA kataloger :)
 
Last edited:

PYRZ

Medlem
Tack Palazzi. Jag såg när jag loggade in att man kunde köpa poäng. (därav editeringen av mitt original inlägg)

2000 miles för 53 € osv. Hur som helst, skatterna verkar vara höga dock (ca 600USD till Miami).
 

sodaboy

Medlem
Jag har ca 72k poäng som jag inte vet vad jag ska göra av. Inte såå sugen på flyg. Vet att man kan föra över från t ex Hilton till sitt FB-konto.
Kan man göra tvärt om, dvs från FB till HiltonHonors? Nån av er därute som vet?
Tacksam för svar.
 

Palazzi

Medlem
Jag har ca 72k poäng som jag inte vet vad jag ska göra av. Inte såå sugen på flyg. Vet att man kan föra över från t ex Hilton till sitt FB-konto.
Kan man göra tvärt om, dvs från FB till HiltonHonors? Nån av er därute som vet?
Tacksam för svar.

Tror inte du kan växla från FB till Hilton, men det går att boka bonusnätter för sina miles.

Award Category 1 – 10,200 Award Miles
Award Category 2 – 16,900 Award Miles
Award Category 3 – 33,800 Award Miles
Award Category 4 – 40,500 Award Miles
Award Category 5 – 47,300 Award Miles
Award Category 6 – 54,000 Award Miles
Award Category 7 – 67,500 Award Miles
 
Toppen