Har några gånger fått saker postade till mig när jag bott på hotell. När man väl bor där kan man lägga till rumsnumret till adressen så blir det enklare - men någon som har erfarenheter att beställa saker som man hämtar ut vid incheckning?
Ska specifikt till USA och vill istället för att springa runt och köpa en del saker beställa på bl.a. Amazon, samt ett par grejer som kan vara kluriga att få tag på. Helger gör att det blir svårt att beställa efter att jag checkat in. Kan tänka mig att hotell inte ser sig som postkontor, men å andra sidan inte stjäl paketen heller...
Så, vilka är era egna erfarenheter eller tips på hur jag smidigast går tillväga? Finns det andra vettiga alternativ?
Ska specifikt till USA och vill istället för att springa runt och köpa en del saker beställa på bl.a. Amazon, samt ett par grejer som kan vara kluriga att få tag på. Helger gör att det blir svårt att beställa efter att jag checkat in. Kan tänka mig att hotell inte ser sig som postkontor, men å andra sidan inte stjäl paketen heller...
Så, vilka är era egna erfarenheter eller tips på hur jag smidigast går tillväga? Finns det andra vettiga alternativ?