Senaste nytt

Har ni erfarenhet av konferens på flygplatsen?

Dr. Miles

Expert
En fråga.
Har någon av er haft konferens på flygplatser?
Där deltagarna kommer från olika håll och ha möte. Sedan flyger de tillbaka.
 
En fråga.
Har någon av er haft konferens på flygplatser?
Där deltagarna kommer från olika håll och ha möte. Sedan flyger de tillbaka.

Jag har haft ett antal gången i ARN under mina år på Jetpak. Där har de ju ett kontor med konferensrum. Vissa gånger också hyrt konferensrummet från Sky City Conferens för att spara tid från resenärer att ta sig från ARN till stan.
 

NotRyan

Medlem
En fråga.
Har någon av er haft konferens på flygplatser?
Där deltagarna kommer från olika håll och ha möte. Sedan flyger de tillbaka.

Ja, vi har ofta haft konferenser i konferenscenter i Sky City med influgna deltagare från olika länder, i bland flera grupper per dag från vårt företag. Nu har det däremot gått ut direktiv att vi ska ha möten i våra egna lokaler, dessutom har det tillkommit ännu fler videokonferensrum på samtliga adresser i hela Norden/Baltikum.

Mvh
/NotRyan
 

rob74

Medlem
En fråga.
Har någon av er haft konferens på flygplatser?
Där deltagarna kommer från olika håll och ha möte. Sedan flyger de tillbaka.

Har varit på en sådan i Sky City vid ett tillfälle. Vi flög in från norr och mötte upp med folk från Stockholm och södra Sverige.
 

lnixon

Medlem
En fråga.
Har någon av er haft konferens på flygplatser?
Där deltagarna kommer från olika håll och ha möte. Sedan flyger de tillbaka.

Ooooja, många gånger på Arlanda. Och i en av organisationerna jag jobbar i brukade vi ha huvudkontoret på gångavstånd från Kastrup. *Mycket* smidigt för endagsmöten för folk runtomkring Norden.
 

Gnopps

Medlem
Vi hade möte i SAS-loungen i Köpenhamn en gång, ett mötesrum var bokat för oss längst bak. Det gav tillträde till loungen för alla när mötet var slut, tror dock det här var ett specialavtal med SAS och inte går att boka utan tillgång i vanliga fall.
 
Toppen