Senaste nytt

Boka en resa och tjäna 5 000 Eurobonuspoäng

Resenären

Medlem
Fick följande erbjudande från SAS:
Passa på att bjuda med någon du tycker om på en resa till någon av sju sköna storstäder!

Just nu får du nämligen 5000 Extrapoäng utöver din vanliga intjäning när du bokar en resa för två till London, Milano, New York, Genève, Zürich, Barcelona eller Paris.
Erbjudandet att delta är personlig och gäller vid ett bokningstillfälle.
------
Tycks vara ett bra erbjudande då senaste bokade resan till ZRH gav 250 poäng. :rolleyes:
 

joemume

Medlem
Skulle vara intressant att få insyn i hur SAS targeting-motor fungerar... Jag har inte fått detta erbjudande och har flugit väldigt frekvent i år (återkvalificerad för guld efter 4 månader). Misstänker att de uppmuntrar de semi-frekventa snarare än de som redan bringar intäkt till företaget, men det är spekulationer. :D
 

HenrikAI

Medlem
Fick också det.. har 2 resor med SAS hittills i år.. så kan nog stämma att det inte går till de mest frekventa resenärerna kanske. :)
 

Palazzi

Medlem
Undrar om de ser om personen ofta reser med sällskap? Vet inte hur avancerade deras tekniska system är... (inget annat tekniskt funkar ju på SAS:p)

Jag fick inget erbjudande, men reser till 95% ensam.
 

vicce

Medlem
Undrar om de ser om personen ofta reser med sällskap? Vet inte hur avancerade deras tekniska system är... (inget annat tekniskt funkar ju på SAS:p)

Jag fick inget erbjudande, men reser till 95% ensam.

Har inte heller fått något erbjudande av detta slag från SAS. Reser som dig, ungefär till 90-95% "själv", alltså där jag bara bokat en biljett/bokningsnummer.
 
Toppen