Senaste nytt

Jag har misslyckats...

Bryant

Medlem
Jag har försökt att planera en intra-asien C klass upplevelse med mina A3 miles. Jag har letat, frågat på bc.se, letat ännu mer, kollat olika routings osv osv för att få den bästa C upplevelsen mina poäng och A3 var möjliga att ge mig. Jag har fått många bra tips på hur jag ska gå till väga. Jag har tom skaffat mig expertflyer pro. Datumen är inte speciellt flexibla men ändå.

Vad blev det för upplevelse? Jo, TG i business i 7h mellan NRT-BKK(den "nya" stolen på plats 12A i puckeln). Ja du läste rätt, NONSTOP. Jag gav upp. Jag erkänner mitt misslyckande ;)

Nu ska jag bara ta mig hem från BKK också!
 

David

Medlem
Va trist, riktigt surt när man lagt ner så mycket tid och kraft men man kan inte lyckas varje gång. Se det från den ljusa sidan - du kunde ha blivit sittandes i en "gammal" stol. ;-)

Lider dock med dig, och har precis i veckan insett efter en del planering att min första long haul i F istället blir i C... :(

Det är bara att kämpa vidare.
 

Bryant

Medlem
Va trist, riktigt surt när man lagt ner så mycket tid och kraft men man kan inte lyckas varje gång. Se det från den ljusa sidan - du kunde ha blivit sittandes i en "gammal" stol. ;-)

Lider dock med dig, och har precis i veckan insett efter en del planering att min första long haul i F istället blir i C... :(

Det är bara att kämpa vidare.

Ja det var trist. Men A3 tillåter bara ett stopp. Det som dock är bra att jag kan ändra och avboka för 20 EUR så jag fortsätter att titta efter lediga stolar :)
 

Bryant

Medlem
Det blev en avbokning! Nu är det NRT-BKK-HKG istället så får jag testa TG's A380 i C mellan BKK-HKG. Så idag är jag något nöjdare :)
 
Toppen