Senaste nytt

Accor - Save up to 50% off your stay in Europe and the rest of the world

Palazzi

Medlem
Trevligt! Jag använder mig mycket av accor-kedjan, då de har bra täckning i Italien.. Dock är många av reapriserna mistänkt lika ordinarie priser:p
 

Palazzi

Medlem
Någon som vet om Accor Platinums "guaranteed room availability" bara gäller för tele.bokning? På hemsidan står det att hotellet är fullt, trots att jag är inloggad med mitt medlemsnr.

Även om de har garanterad rumstillgång så finns det ju ingen information om priset:confused:
 

GOTATH

Medlem
Någon som vet om Accor Platinums "guaranteed room availability" bara gäller för tele.bokning? På hemsidan står det att hotellet är fullt, trots att jag är inloggad med mitt medlemsnr.

Även om de har garanterad rumstillgång så finns det ju ingen information om priset:confused:

Jag antar att du vet att det bara är på Sofitel, MGallery och Pullman man har rumsgaranti som Platinum. Vad jag vet kan man boka med rumsgaranti online. När jag gjorde en sökning på Sofitel i Rom fick jag upp "Le Club AH loyalty platinum" som prisalternativ. Har dock aldrig behövt utnyttja rumsgarantin.
 

Palazzi

Medlem
Jag antar att du vet att det bara är på Sofitel, MGallery och Pullman man har rumsgaranti som Platinum. Vad jag vet kan man boka med rumsgaranti online. När jag gjorde en sökning på Sofitel i Rom fick jag upp "Le Club AH loyalty platinum" som prisalternativ. Har dock aldrig behövt utnyttja rumsgarantin.

Tack! Jag hade faktiskt missat att Mercure inte ingick:eek: Dock har jag hittat ett annat hotell för just denna resa.
Jag har aldrig behövt använda rumsgaranti på något hotell innan, så det blev en helt ny upplevelse..

Tur att det alltid finns kunniga och uppmärksamma människor här på forumet som kan hjälpa :)

Just Sofitel & Pullman är det lite tunt med i Italien, men det finns en del MGallery. Inte testat dessa hotell innan, men får ta och göra det!
 

Magino

Medlem
Palazzi, härligt att du blev Platinum. Antar att det var vi länken i en annan tråd och att du inte fått svar angående din status matchning ännu?
 
Toppen