Senaste nytt

Bokning på SAS när man inte varit inloggad

Mr.C

Medlem
Tja,
En fråga ang. bokningar med SK som jag hoppas någon kan svara på (sökte och hittade ingen liknande info). Har gjort en bokning till BKK när jag inte varit inloggad, vet inte varför men så har det blivit. Och när jag loggar in på mitt EB så finns skälvklart inte resan under fliken "se/ändra bokningar" även om den från början reggades med mitt EB Nr. (men det gjorde inte att den fanns på min EB sida!?! )
Men den syns såklart när man anger boknignsnummer och namn där denna ruta finns:

"Andra bokningar, genomförda utan att vara inloggad"

Då kommer ju såklart bokningen upp, men finns det något sätt att få den att ligga kvar i min profil utan att varje gång behöva knappa in nr och namn?
/C
 

Magino

Medlem
Detta tycker jag är riktigt kasst på SAS, så mycket smidigare hos BA då alla bokningar man lagt in sitt kort i fastnar automatiskt i sin profil.
 

sungtae

Medlem
Jag lyckades få en bokning från mrjet "klistrad" i profilen tidigare i somras. Blev lite förvånad att den låg kvar. Den står som "offline booking".
Dock ligger den kvar som aktiv fortfarande långt efter att resan är avslutad, liksom en bonusresa som också är avslutad.
Visar ju på ett annat problem med SAS IT. Det är ju lite störande med att ha en bokningskyrkogård som bara växer. skulle gärna se ett interface med aktiva och avslutade bokningar där även externa bokningar syns.
 
Toppen