Senaste nytt

SAS bjuder in till öppet hus på Arlanda

Den 7:e Oktober kommer SAS hålla öppet hus mellan 10.00 - 15.00 för frequent flyers. Det blir ett jättespännade event i stil med tidigare Flyertalk DO:s där du får gå bakom ridåerna med besök i hangaren etc.

På kvällen arrangerar vi själva en trevlig middag i Stockholm där inbjudna från SAS kommer deltaga. Alla medlemmar är välkomna till denna middag/drinkar oavsett om du varit med tidigare under dagen på Arlanda. Vi kommer dela ut BusinessClass taggar och ha en riktigt skön kväll med många galna historier så sätt en markering i kalendern redan nu! Anmälningsformulär till middagen kommer gå ut så fort vi fått bekräftelser från SAS angående eventet.

Jag har personligen varit med på Arlanda tidigare och haft en toppendag tillsammans med SAS. Här finns lite bilder från ett event 2005:

Martin Björnström Reseguide
Flyertalk Eurobonus SAS meet at Arlanda ARN

Anmälan
Totalt finns cirka 30 platser och blir vi fler än så prioriteras efter Eurobonus status. EBP medlemmar borde med andra ord vara garanterade plats. Du hittar anmälningsformuläret här:

https://web.questback.com/scandinaviumairlinessystems/07oct/

Du behöver ange lösenordet a320neo för att komma till formuläret.

Inbjudan gäller endast dig som är aktiv medlem på BusinessClass.se - ta inte med ointresserade flickvänner. Det här är något som många kommer vilja uppleva och jag vill att endast dom som verkligen brinner för Frequent Flyer livet och flyg ska komma.

Jag tycker det är jättekul att SAS arrangerar detta event och hoppas att många anmäler sig! 5:e September kommer vi alla få information om vi fått en plats!

Ps. Om du anmält dig - skriv en rad nedan!
 
Bilder från tidigare event:

_N6N3661.jpg


_N6N3741.jpg


_N6N3776.jpg


_N6N3809.jpg


_N6N3842.jpg


_N6N3865.jpg


_N6N3897.jpg


_N6N3949.jpg
 

Gnopps

Medlem
Självklart anmäld. Precis som på skolgympan sist att bli vald antagligen (dåligt bollsinne betyder mycket). :)
 

jth

Medlem
Grymt kul initiativ detta! Jag anmäler mig men jag antar att man som en simpel EBS inte har särskilt stor chans mot er storfräsare som viftar med guldkorten ;)
Ps: notera att den 7e är en fredag så se till att rensa i era kalenderar :)
 
Toppen