Senaste nytt

Problem boka bonusresa? ("Tillfälligt problem att nå vår kunddatabas.")

seat56f

Medlem
Fler än jag som råkar ut för ovan när ni ska leta efter bonusresor? Har, såvitt jag minns det, varit så sedan mailet om 1M bonusresor skickades ut...
 

Homer

Medlem
1 Miljon bonusresor var nåt nytt, du menar inte vanliga biljetter?



Har du inte fått en e-post sista dagarna med rubriken Just nu! 1 000 000 bonusresor

fast det står ingenting om att de ökat antalet platser så 1milj eller mer kan ju varit det som alltid är tillgängligt
 

NotRyan

Medlem
Jag tror bara att någon formulerat sig klantigt i e-brevet, för går du till hemsidan så står det just 1.000.000 billiga biljetter ang. kampanjen.

En miljon bonusplatser är nog tyvärr bara något för våra våta drömmar :)

Mvh
/NotRyan
 

Homer

Medlem
Jag tror bara att någon formulerat sig klantigt i e-brevet, för går du till hemsidan så står det just 1.000.000 billiga biljetter ang. kampanjen.

En miljon bonusplatser är nog tyvärr bara något för våra våta drömmar :)

Mvh
/NotRyan


Klantigheten handlar isåfall om mer än ett formuleringsfel, t.ex att de skickat ut helt fel brev vilket isåfall
är enastående klantigt eftersom de då gjort det 2 gånger.


Massor av bonusresor!
Kom och botanisera bland 1 000 000 bonusresor på sas.se! Hitta höst-, vinter- och vårresor för poäng nu. Res inrikes t/r från 10 000 poäng. Och som vanligt reser barn mellan 2-11 år alltid för halva poängpriset.

Hitta din resa på sas.se!
 

Stefan62

Medlem
En kanske lite filosofisk fråga - varför begränsar man tillgången på bonus-platser?

Finns det ingen marknads-strateg som inser att det kanske är en bra idé att man får "bränna" poäng och sedan samla fler poäng på köpta biljetter!?

De gånger jag lyckats boka bonus-biljetter är till destinationer "off season" och aldrig dit jag vill och när jag vill!
 

Dr. Miles

Expert
En kanske lite filosofisk fråga - varför begränsar man tillgången på bonus-platser?

Finns det ingen marknads-strateg som inser att det kanske är en bra idé att man får "bränna" poäng och sedan samla fler poäng på köpta biljetter!?

De gånger jag lyckats boka bonus-biljetter är till destinationer "off season" och aldrig dit jag vill och när jag vill!

På vissa flygbolags FFP har separat award chart så kallad t ex Anytime, Rule Buster, Flexible, High.
Så länge det finns säljbar plats kan man boka bonusresa med poäng, dock avsevärt mycket mer poäng än normalt.

Om jag minns rätt har SAS liknande system men bara för Pandion.
 
Toppen