Senaste nytt

Curve betalkort

Flixflex

Medlem
Någon som ännu fått något svar alls från kundtjänst? Nu var det snart två veckor sedan jag sade upp tjänsten, knäpptyst och det känns väldigt oseriöst. Känns som man tyvärr får reklamera köpet till Mastercard inom kort för att få tillbaka pengarna.
 

Frisk78

Medlem
Någon som ännu fått något svar alls från kundtjänst? Nu var det snart två veckor sedan jag sade upp tjänsten, knäpptyst och det känns väldigt oseriöst. Känns som man tyvärr får reklamera köpet till Mastercard inom kort för att få tillbaka pengarna.

Jag har ca en dags fördröjning i mina svar från Curve. Jag har en ganska god kontakt, däremot är det olika personer som svarar varje gång.
 
Någon som ännu fått något svar alls från kundtjänst? Nu var det snart två veckor sedan jag sade upp tjänsten, knäpptyst och det känns väldigt oseriöst. Känns som man tyvärr får reklamera köpet till Mastercard inom kort för att få tillbaka pengarna.

Jag har skickat in ärenden via appen flera gånger, första gången den 23. Har bara fått autosvar hittills, senaste idag.
 

henke12

Medlem
De där 6 "premium resellers" man får välja och får 1% cashback.

När man väl valt dem, kan man/hur ofta får man ändra dem?
 
@Budgetresenär :blev inga avgifter på SAS :)

Växlade även in hälften av mina 20k på TW idag till NOK vilket passar bra då jag befinner mig där nu någon dag. Knappt 3,5%, 10öre/p, kostade det för 35p/100sek extra. Totalt 60p/100sek känns fint!

Visa bifogad bild 86655

Även ett kortproffs :rolleyes: kan göra fel dock då jag glömde ändra valutan i Curve-appen innan första köpet här med SAS TW till NOK. Det drogs alltså från svenska saldot. Kostade iof ingenting med gratis växling och nästa månad vet jag också med detta om Curve kanske ger 30p överallt utan valutaavgift genom top-up med MC och Londonregistrerat. ;)

Visa bifogad bild 86656
Hur får du ihop 60p per 100SEK, ger inte TW 15p och MC Premium 20p?
 
Hur får du ihop 60p per 100SEK, ger inte TW 15p och MC Premium 20p?
Ladda på TW från SAS MC i SEK = 15p/100kr
Just nu kampanj tom 31/3 med koden TRAVEL9 som ger dig 20p/100kr när du växlar minst 10000kr till annan valuta i TW.
Spendera utländsk valuta i TW = 15p/100kr

Det blir 50p/100kr, men sen har @M.K Någon annan kampanj som ger honom 10p/100kr. Jag vet inte hur man kan få den, eller om man kan få den, tillsammans med TRAVEL9.
 
Toppen