Någon som ännu fått något svar alls från kundtjänst? Nu var det snart två veckor sedan jag sade upp tjänsten, knäpptyst och det känns väldigt oseriöst. Känns som man tyvärr får reklamera köpet till Mastercard inom kort för att få tillbaka pengarna.
Någon som ännu fått något svar alls från kundtjänst?
Någon som ännu fått något svar alls från kundtjänst? Nu var det snart två veckor sedan jag sade upp tjänsten, knäpptyst och det känns väldigt oseriöst. Känns som man tyvärr får reklamera köpet till Mastercard inom kort för att få tillbaka pengarna.
Jag har skickat in ärenden via appen flera gånger, första gången den 23. Har bara fått autosvar hittills, senaste idag.
Jag har fått svar med en dags fördröjning på denna adress: <support@imaginecurve.com>
Inte alls.De där 6 "premium resellers" man får välja och får 1% cashback.
När man väl valt dem, kan man/hur ofta får man ändra dem?
Hur får du ihop 60p per 100SEK, ger inte TW 15p och MC Premium 20p?@Budgetresenär :blev inga avgifter på SAS
Växlade även in hälften av mina 20k på TW idag till NOK vilket passar bra då jag befinner mig där nu någon dag. Knappt 3,5%, 10öre/p, kostade det för 35p/100sek extra. Totalt 60p/100sek känns fint!
Visa bifogad bild 86655
Även ett kortproffs kan göra fel dock då jag glömde ändra valutan i Curve-appen innan första köpet här med SAS TW till NOK. Det drogs alltså från svenska saldot. Kostade iof ingenting med gratis växling och nästa månad vet jag också med detta om Curve kanske ger 30p överallt utan valutaavgift genom top-up med MC och Londonregistrerat.
Visa bifogad bild 86656
Ladda på TW från SAS MC i SEK = 15p/100krHur får du ihop 60p per 100SEK, ger inte TW 15p och MC Premium 20p?