Senaste nytt

Japan med Eva Air eller Singapore Airlines

toer00

Medlem
Är det bara jag som är så skadad att jag ser detta som en perk snarare än något negativt?

Nja, är osäker på min andra hälft upplever det som en perk... I så fall blir det Transit Hotell i SIN.. nåja lite sömn skadar nog aldrig..

Plus sen ankomst till KIX, bara 1,5 att hinna med sista tåget in till Osaka...
 

fcx

Medlem
Vad gör att du älskar stolen i 777? och varför gillar några inte den..? Jmf med de stolar som finns på SQ A350 ARN -SIN / 787 SIN-KIX hur upplever du dom då...? Men 787: TPE-KIX, med "SAS stol" ... inte direkt någon lång flygning... o_O

6 timmars väntan i TPE...vad hittar man på då...?
777 har reverse herringbone med riktig stoppning i sätet. Mjukt och skönt utan att man behöver känna sig som att man är i en skokartong. Däremot kanske inte lika roligt om man är två aom reser, man är vänd lite mer från varandra då.
 

toer00

Medlem
Jakten på Eva Air platser fortsätter... ;)
Kenpigt värre, i alal GDS.er ink Expertflyer visar att avgången till TPE - VIE är nollad i alla klasser...!:eek:

Trots detta visar seat-mappen att det finns gott om "oreserverade platser" i business...
Brukar inte alla som är så pass mån att de bokar business pre-seatar sig själva...?

Deras inventory verkar i vissa fall vara lite "kinesisk"... :D
Någon med erfarenhet om hur de hanterar väntelista mm och om inventoryn brukar rätta till sig ju närmare avresedagen man kommer...?
 

Attachments

  • Screenshot 2019-02-14 at 00.39.42.png
    Screenshot 2019-02-14 at 00.39.42.png
    139,1 KB · Visningar: 164
Toppen