Senaste nytt

Undvik O'Learys Malmö Airport

M.K

Medlem
Har jag verkligen inget alternativ väljer jag alltid donken eller BK istället. Skrämmande dåliga burgare numera efter leverantörsbytet, iaf i STHLM regionen.

Går ju alltid att gå iväg, ta en bättre burgare än typ Eldorados restparti djupfryst, och sedan fortsätta se matchen med dryck till.
 
Av senare erfarenheter så undviker jag MMX som flygplats just pga bla av det kassa utbudet av vettig mat. Som svensk så tar det lite emot att flyga till CPH när man ska till Malmö. Tidsmässigt så är det väl same same, CPH kanske till och med går snabbare?
 

M.K

Medlem
Ytterligare en fundering är hur det är möjligt för denna kedja att fortsätta och t o m expandera. Vi har en hamburgertrend som medfört att Stockholm och även andra svenska städer fått så otroligt hög standard jämfört med tidigare. Verkligen roligt!

Denna kedja följer helt trenden vad gäller prissättningen hos finburgarhaken men sänker kvaliteten grovt. Borde det inte få konsekvenser?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Ytterligare en fundering är hur det är möjligt för denna kedja att fortsätta och t o m expandera. Vi har en hamburgertrend som medfört att Stockholm och även andra svenska städer fått så otroligt hög standard jämfört med tidigare. Verkligen roligt!

Denna kedja följer helt trenden vad gäller prissättningen hos finburgarhaken men sänker kvaliteten grovt. Borde det inte få konsekvenser?
Nej det tror jag inte tyvärr. De flesta har låg standard vad gäller vad som är gott, är nog inte representativt vad vi på denna sida tycker. "Johnny med linne" och kroppen full med tatueringar är nog mer än nöjd. OBS! Jag ser inte ner på denne Johnny eller är snobbig, tror ärligt det är därför det går bra för dem. Den stora massan har låga krav. Åker charter och köper all inclusive. Lämnar aldrig hotellet eller poolområdet. Behöver absolut inte vara någon stjärnkrog. Äter då och då på Mcdonalds och Max, helt ok. OL=tvi vale. Beställde hem pizza fr. onlinepizza för ett tag sedan. Hade fått skyhöga recensioner. "Godaste pizzan jag ätit" från flera. Den var ingen höjdare...
 
Last edited:

samet

Medlem
De lever på gamla meriter samt att det är ett okay ställe för pub/barhäng.

Men restaurangdöden tar för eller senare ut sin rätt.

På flygplatserna är ju konkurrensen inte stenhård i hamburgare/öl segmentet. Men ute på stan... där är det för mig ett under att de överlever.
 
Toppen