Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Besöker @Agö favostället: "The Loft" i Bryssel ;) Skall bli spännande att se om A319 landar på BMA idag eller om det blir rundtur till ARN som mitt första besök.

Jag har låste mig inne i ett Skyperum där jag sitter på en liten pall och dricker en fredagsöl. Denna lounge alltså..
Det glamorösa livet med loungetillgång!
 

mha321

Medlem
Besöker @Agö favostället: "The Loft" i Bryssel ;) Skall bli spännande att se om A319 landar på BMA idag eller om det blir rundtur till ARN som mitt första besök.

Jag har låste mig inne i ett Skyperum där jag sitter på en liten pall och dricker en fredagsöl. Denna lounge alltså..
Det är iallafall en bättre öl än på ARN T4!
 

Senator

Moderator
#latergram från SAS Gold T5 där vi huserade i 30min på frukost i morse mellan 06.00 - 07.00 innan avresa med SK605 till ZRH.

Dubai väntar med Swiss First. Freys hade skickat deras Morgan Freeman (Driving Miss Daisy), en man som aldrig var 1km över lagligt från Gröndal till Arlanda.

I SAS incheckning arbetade idag enbart sengångare. Jisses det tog tid. Behövde frukost till Mini och då vinner SAS Gold över Pontus tyvärr.
 

doc

Medlem
God förmiddag från Bidvest Premier lounge på Kapstadens internationella flygplats. Väntar på QR1370 till Doha. Där väntar övernattning innan flyget till Stockholm går imorgonbitti.

09e540a52e1606baad096cc69da915c7.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen