Senaste nytt

BAEC - Under 18

Mr.chelsea

Ny medlem
Jag är under 18 och vill gå med i BAEC innan min kommande resa i C med BA. Eftersom jag är under 18 kan jag gå med i ett s.k household account. Vad är det? Kan jag då fortfarande samla avios och exempelvis använda "Boost your avios" - kampanjen?
 

ACervin

Medlem
Har precis öppnat ett household account då familjen skall flyga till Sydafrike med BA. Den som startar ett sådant måste vara över 18 och är så att säga huvudman för kontot. Alla måste ha samma adress. Alla kan hjälpas åt att samla avios där. Om boost your avios kampanj fungerar vet jag ej.
 

Dr. Miles

Expert
Kan jag då fortfarande samla avios och exempelvis använda "Boost your avios" - kampanjen?
Tyvärr ej för dem som är under 18 år.

British Airways Executive Club skrev:
Boost your avios

Terms and Conditions

1. This promotion is open to Members of the British Airways Executive Club ("Executive Club"), age 18 or above, locally enrolled and resident in one of the Eligible Countries listed below and persons resident in the mentioned countries who will join and register themselves as members of the Executive Club ("Members"), during the Promotional Period. British Airways ("BA") reserves the right to verify the eligibility of Members. By taking part in this promotion, participating Members confirm that they accept the terms and conditions set out below.
 

kristerj

Medlem
Du får be någon över 18 år registrera ett BAEC konto samma adress som du och sedan öppna ett Household Account (HA). Fördelen är att du får med dig dina Avios när du lämnar ert (HA). Nackdelen är att om någon i ditt HA utnyttjar Avois så reduceras dina Avois också. Se även

BAEC Household 1

BAEC Household 2
 
Toppen