Delayed
Medlem
Då hade jag nog tipsat dom att korrigera sin felaktiga hemsida.Nej. Det hade varit förståeligt. Jag fick min mat och fick en kvart på mig att äta. Vänligt men bestämt.
Då hade jag nog tipsat dom att korrigera sin felaktiga hemsida.Nej. Det hade varit förståeligt. Jag fick min mat och fick en kvart på mig att äta. Vänligt men bestämt.
Loungen skulle ju kunna synca hemsidas öppettider med swedias tavla för avgående flighter på T5 för du blir det ju alltid rätt?Då hade jag nog tipsat dom att korrigera sin felaktiga hemsida.
Det tipset hjälpte föga. Som sagt vänligt bemötande men ändå fel. Sen vet man aldrig vad som ligger bakom att det var så igår. Var därför nyfiken på om det är återkommande.Då hade jag nog tipsat dom att korrigera sin felaktiga hemsida.
Synd att de inte öppnar tidigare kanske runt 04. Visst väldigt tidigt men flyger man 06 är det trevligt med en frukost innan
Samma här.Jag brukar hinna med en frukost från att loungen öppnar till flygets boarding ca kl 05.45, med SK1415.
Eller är jag ovanligt snabb
Jag brukar hinna med en frukost från att loungen öppnar till flygets boarding ca kl 05.45, med SK1415.
Eller är jag ovanligt snabb
Samma här.
Pontus är ingen Centurionlounge så därmed är inte informationen där helt relevant:Nån mer än jag som fick mail om uppdaterade policy angående centurionlounger? Kanske bara gäller för USA kunder?