Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

rob74

Medlem
Hej från en full SAS lounge på Landvetter! Dags att åka upp till Kiruna. SK2170 till ARN om en timme...
Intar lite svampsoppa och vitt vin. Carlsbergölen odrickbar för tillfället. Doftar och smakar surt som ättika...
 

mha321

Medlem
Hej från en full SAS lounge på Landvetter! Dags att åka upp till Kiruna. SK2170 till ARN om en timme...
Intar lite svampsoppa och vitt vin. Carlsbergölen odrickbar för tillfället. Doftar och smakar surt som ättika...
Kan du se Hur full din flight är? :) jag funderar på att stressa ut till Landvetter och försöka hinna med den istället för mitt senare flyg. Men den går inte ens att göra standby på från appen så det kanske är kört ändå och då har jag några saker att fixa först kanske.
 

rob74

Medlem
Kan du se Hur full din flight är? :) jag funderar på att stressa ut till Landvetter och försöka hinna med den istället för mitt senare flyg. Men den går inte ens att göra standby på från appen så det kanske är kört ändå och då har jag några saker att fixa först kanske.
Aj... Såg inte detta förrän nu, då jag pysslade med lite annat.
Ingen aning hur full den är och jag har för tillfället inte ExpertFlyer.
Lyckades inte heller att försöka boka den...
 

mha321

Medlem
Aj... Såg inte detta förrän nu, då jag pysslade med lite annat.
Ingen aning hur full den är och jag har för tillfället inte ExpertFlyer.
Lyckades inte heller att försöka boka den...
No worries, blev till att jobba istället ändå :) (och den var redan airport control, så EF hjäpte inte..)

Hur länge blir du kvar i loungen?
 

Janne V

Medlem
God eftermiddag från ZRH FCL A. Får nog bli en sammanfattning efter avslutad resa. Mycket som hänt/händer.
 

Attachments

  • 9F57794C-8817-49D7-8969-26A1F5AE8BD6.jpeg
    9F57794C-8817-49D7-8969-26A1F5AE8BD6.jpeg
    55,1 KB · Visningar: 140

rob74

Medlem
Varmkorv boogie i loungen på Arlanda T5 i väntan på SK1046 till Kiruna... Lite lugnare här än vad det var på Landvetter. Blir här till ca kl 20:30.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen