Senaste nytt

Ny rea på gång Qatar Affärsklass.

Judas kiss

Medlem
Ja kommer i håg för några år sedan när man kunde köpa business Stockholm - Bangkok för ca 8 500 kr per person :) , så i jämförelse med detta håller jag med att detta ovan känns inte så mycket som en rea...

Håller med, min första resa till Thailand phuket så satt jag på momomdo och kolla Spontan resa för inom 1 vecka.
Tänkte att det kostade en del att åka så drygt 8500 får man räkna med i ekonomi.

Det slog mig inte ens att det var business från början utan det var det var farsan som påpeka det. Helt galet lågt pris alltså, måste ju varit ett risigt år för Qatar som behövde lotta ut det där då om de inre ens kan vara i närheten av det idag. Fast var det inte 11 000:- 2017 ?
 

toer00

Medlem
QR erbjuder SIN över påsk 2 personer i Business för ca 35 100, ca 900 kr billigare än vår nuvarande bokning med SQ (bokat med SK prefix).

Känns inte tillräckligt mycket för att man skall byta...??

SQ, ut via CPH och hem via LHR (så man slipper stoppet i Moskva) för ca 36 000 (2 pers), bokat i SK Z-klass (codeshare, dvs SQ metall, billigare än SQ native...) känns som ett minst lika bra alternativ.

Frugan gillar inte riktigt att byta i DOH då hon råkar ut för kroppsvisitering 9 ggr av 10 ;-) För mig 0 ggr av 10...
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen