Senaste nytt

Erfarenheter från Rest and Fly, Sky City Arlanda?

SvartMjolk

Medlem
Jag har bott där en gång. Tyckte dock det var väldigt lyhört. Hade iof oturen att få ett rum där alla gick förbi. Be om ett rum så långt in som möjligt.
 

Jonas C

Medlem
Priserna känns ju ändå aningen dyra om man planerar att stanna över natten. Hade hellre betalat 795kr för en natt på Radisson Blu Arlandia.
 

TjudöBoy

Medlem
Jo men vi kommer till ARN vid 9-10 tiden å nästa färja går först 15:00 fråm Grisslehamn/Kapellskär så d blir ingen natt utan endast några timmar på dan.
 

Alx

Medlem
Det är verkligen basic men duger för några få timmars sömn (dock lyhört). Jag skulle nog aldrig spendera en hel natt där...
 

rob74

Medlem
När jag landat från USA på morgonen och har några timmars anslutning, så har jag använt mig av Rest and Fly. Kan vara otroligt skönt att få slumra i en säng i stället för att häcka i terminalen/loungen. För det ändamålet funkar det bra.
Någon hel natt har jag dock aldrig bott där. Då blir det Radisson eller Park Inn.
 

Chrille

Medlem
Jag har övernattat både med mina barn och när jag varit själv. Bra för vad det är, en fönsterlös sovcell. Perfekt om man ska vidare med ett tidigt morgonflyg.

Jag dock inte provat hotellet efter long-haul, men varför inte? Kan vara nog så skönt att ta en dusch och sträcka ut en stund.
 
Toppen