Senaste nytt

4 BA eligible flights mån 17 eller tis 18 sep

ARN-MIA

Medlem
Jag behöver 4 flighter med BA metall på billigaste möjligaste sätt för att nå silver innan jag beger mig ut på en längre resa inom kort.

Jag har möjlighet att åka mån 17 eller tis 18 sep, och avresa ska vara ARN och åter samma dag.

Någon som har något bra förslag på hur jag gör detta på billigaste sätt eller andra tips på vilka destinationer som kan vara aktuella att söka på?

Tack Alla för att ni har introducerat en helt ny värld! ;)
 

SPEEDBIRD_1

Medlem
Jag skulle köra ARN-LHR-EDI och tillbaka:) Sitter illa till och kan inte ladda upp en screen shot, men flightnummer nedan (vill du kan jag kasta upp en när jag sitter vid en dator). Jag fick en quote på 4422 kronor med uttresa den 17:e. Blev sugen på att ta en liten tripp själv:)

BA0771/BA1442/BA1453/BA0786
 

ARN-MIA

Medlem
Jag skulle köra ARN-LHR-EDI och tillbaka:) Sitter illa till och kan inte ladda upp en screen shot, men flightnummer nedan (vill du kan jag kasta upp en när jag sitter vid en dator). Jag fick en quote på 4422 kronor med uttresa den 17:e. Blev sugen på att ta en liten tripp själv:)

BA0771/BA1442/BA1453/BA0786

Den ser inte dum ut, och bra tider också.

Finns det något bra sätt att söka i ITA Matrix efter olika destinationer med BA?
 

SPEEDBIRD_1

Medlem
Tiderna är klockrena! Jag satt på tåget och jag gjorde en snabb sökning på ba.com, vilket jag glömde lägga till:) BA ARN LHR EDI.jpg
 
Last edited:
Toppen