Senaste nytt

Hur får man billigast ett Priority pass?

inka

Medlem
Ja det ska man få. Tänk dock på att extrakorts-innehavaren måste ha en årsinkomst på 180000 SEK för att kunna få ett familjekort på Eurocard. Något vi gick bet på :)
Får den som får Priority Pass via Platinum extrakortet även fritt inträde till lounge? Finns ngt erbjudande nu för att skafa ett Eurocard Platinum billigare första året? :) Tack!
 

apknug

Medlem
Får den som får Priority Pass via Platinum extrakortet även fritt inträde till lounge? Finns ngt erbjudande nu för att skafa ett Eurocard Platinum billigare första året? :) Tack!
FrittInträde även för familje/extrakorts innehavaren.

Det betyder 750kr per PP kort och år. Det är ett bra pris....
 

Fredr1k

Medlem
Vet någon av er om det finns ett betalkort eller debitkort där PP ingår? Har platinum idag och tänker byta till AmEx SAS Elite och vill helst inte ha 2 kreditkort
 

Fidde

Medlem
Har numera sagt upp mitt Eurocard då jag använde det totalt 1 gång under året jag hade det och har PP genom mitt platinum men mina 10k i kreditgräns syntes inte i UC/Kreddy vilket mitt Amex Elite och SAS MC gjorde, om du är orlig för det. 1500/år för (upp till) 2PP är svårslaget.
 

Fredr1k

Medlem
Har numera sagt upp mitt Eurocard då jag använde det totalt 1 gång under året jag hade det och har PP genom mitt platinum men mina 10k i kreditgräns syntes inte i UC/Kreddy vilket mitt Amex Elite och SAS MC gjorde, om du är orlig för det. 1500/år för (upp till) 2PP är svårslaget.

Då jag betalar 6000kr/år för platinum med fritt SAS Premium så känns det onödigt att byta till Elite och ta ett eurocard (4000+1500) för att spara 500kr/år
 
Toppen