Senaste nytt

SAS startar samarbete med Live Nation

Konto93

Medlem
Jag pratade med Amex idag och såklart kommer dem också att ha biljetter. Hon sa att dem har ett visst antal biljetter men att dem har haft väldigt hög efterfrågan. Dem återkommer senast på fredag innan ordinarie biljetsläpp (men efter Tele2 och SAS).

Som @Brandten säger så väldigt exklusivt det hela...
 

Berglund

Medlem
Helt värdelöst ”förköpsprogram” när alla kan få det. Noll i exklusivitet, det enda som återstår är ju att ICA Kundkort och Coop Medmera ska ha reserverade biljetter också. Då kan även den sista procenten av hela Sveriges befolkning lägga beslag på ”förköpsbiljetter”.
 
Last edited:

aikelo

Medlem
Jag gissar att 10-20% av biljetterna släpps som förköp. Den största delen av biljetterna släpps såklart på lördagen.
Enligt vad jag uppfattade vid Metallicasläppet som också hade ca 3-4 olika förköp, så var det otroligt många människor som inte hört talas om dessa förköp.
Tycker detta är utmärkt för de som är pålästa och vill säkra sin plats på evenemangen.
 

Mr.cake

Medlem
Helt värdelöst ”förköpsprogram” när alla kan få det. Noll i exklusivitet, det enda som återstår är ju att ICA Kundkort och Coop Medmera ska ha reserverade biljetter också. Då kan även den sista procenten av hela Sveriges befolkning lägga beslag på ”förköpsbiljetter”.

Typiskt SAS som vill få något helt normalt låta extremt exklusivt. Som du säger är det helt värdelös, men sas utnyttjar väl detta för att ha ännu en fake:ad USP.
 

Thornado

Medlem
Jag väntar fortfarande på att någon ska förklara för mig hur man kan lyckas fylla en stor arena (flera gånger om) för att titta på nån som spelar skivor....

För halva priset så kan ni få komma och titta på när jag byter låtar på Spotify en eftermiddag. Jag kan även erbjuda ett exklusivt BC-förköp två dagar innan jag släpper biljetterna till Amex.
 

jth

Medlem
Så illa är det väl inte, fick 2 SHM-biljetter (iofs typ de sämsta i arenan, men ändå...) :)
Iofs hade Tele2 presale i går redan, där fanns det bara spridda platser kvar dock, så alla med tele2-mobil anses mer "exklusiva"...
Inget från Amex än, kasst...

Stackars dom som får slåss om de resterande 1000 eller så biljetterna på lördag! :p
 

SweCow

Medlem
Loggade in 08:50, 09:03 hade jag tre ståplatsbiljetter till dottern och vänner. Tack för det SAS!

(Börjar dock bli lite jobbigt att hålla sitt fina track-record på att fixa biljetter till dottern, då jag inte misslyckats på 10 år... Trots Justin, 1D, Ed och allt vad dom heter, lägg där till 4 x Bruce och lite annat så förstår jag inte folk som ALDRIG lyckas få biljetter till det dom vill gå på..)
 
Toppen