Senaste nytt

Restauranger där personalen inte känner till Eurobonus-samarbete

mano81

Medlem
Jag brukar äta frukost på Pontus in the Air ett par gånger i månaden. Personalen har full koll på att man ska dra eurobonuskortet men det funkar aldrig. Har fått efterregistrera varje gång. Har visserligen fått in poängen varje gång också men tråkigt att behöva efterregistrera varje gång.
 

Samosaguas

Medlem
Här är länken för efterregistreringen: SAS EuroBonus

Min erfarenhet är att det fungerar utmärkt att registrera i efterhand. Vissa ställen där jag vet att det aldrig fungerar frågar jag inte på längre utan går direkt på efterregistrering efter 8 dagar.

Angående Nalen så fungerade det utmärkt tidigare men helt plötsligt var skyltarna för Eurobonus borta och personalen sa att samarbetet upphört. Dock finns de kvar på portalen och efterregistrering fungerar.
Nu verkar dock samarbetet upphört helt. Hittar inte längre Nalen i listan över samarbetspartners. Synd - har blivit kanske många poängluncher där :(
 
Toppen