Senaste nytt

United Airlines... Eller Untied Airlines?

Nystrom

Medlem
Hehe, länken sammanfattar på ett bra sätt mina senaste erfarenheter av United!

Men, seriöst, att gnälla när den rättmätige mottagaren inte är med på distributionslistan ger nog ingen större effekt. Efter min senaste upplevelse av United och SAS där det klickade, skickade jag ett neutralt formulerat brev till bägge parter där jag beskrev situationen, gjorda ställningstaganden, meddelade besked mm samt hur jag UPPLEVDE det. Både SAS och United har tackat för de "värdefulla synpunkterna" och skall ta med dem i sitt fortsatta kvalitetsarbete. Att jag sedan fick kompensation för den negativa upplevelsen från bägge parter känns positivt.

Jag tycker att vi självklart skall framföra kritik, men i första hand till den det berör och i andra hand informera forumets medlemmar om missar. Har man en negativ upplevelse så finns det ju Customer Relations hos de flesta seriösa flygföretag och är man rädd om sitt företags rykte så......
 
Toppen