Senaste nytt

Qatar Airways, 3 days global sale [alla klasser]

Kebalibre

Medlem
Imorgon startar Qatar Airways kampanj (alla klasser) som pågår 4 september - 6 september.
Rabatter på upp till 40% och bokas online på www.qatarairways.com

523512_477836308901961_590018292_n.jpg
 

ACervin

Medlem
Qatar i business är väl värd att prova om det passar in. Åkte CPH-MEL i juni i år. Väldigt nöjd med både mat och dryck och stol. Kostnad då 36 kkr.
 

flapps

Medlem
Förra året i Oktober hade dom en större sale.. Vi fick Osl - Bkk i C för 11400 NOK Och det var en fantastisk bra deal. Så vi hoppas att det dyker upp nåt liknande i år igen :cool:

/flapps
 

segra

Medlem
Bokat 4 pers till DXB i Z. under 1/2 priset mot Emirates.:cool:

Har jag nu förstått detta rätt så får vi tillgång till First class loungen i DOH eftersom det inte finns buisiness
mellan DOH-DXB? Enl. bokningen så är det First (A) på denna sträcka. Stämmer detta?
 
Last edited:
Nu har Qatar Airways en liten rea igen på några dagar till utvalda destinationer för resa mellan 8 oktober och 10 december. Inga fantastiska priser kanske men priserna till Australien i Business är ju hyfsat bra i alla fall. Speciellt eftersom det går ganska snabbt med bara ett stopp i Doha från Stockholm.

Kampanjsidan

Prisexempel i business:

Stockholm - Melbourne - 23 345 kronor
Stockholm - Perth - 23 345 kronor
Stockholm - Dubai - 14 145 kronor
Stockholm - Bangkok - 14 995 kronor

Även rea i Ekonomiklass
 

segra

Medlem
Tycker mellan östern bolagen ofta kommer med "kampanjer" så att de blir prisvärda nuförtiden. Bra för iaf mig som nybörjare på detta.
 

NyfikenGrau

Medlem
Nu har Qatar Airways en liten rea igen på några dagar till utvalda destinationer för resa mellan 8 oktober och 10 december. Inga fantastiska priser kanske men priserna till Australien i Business är ju hyfsat bra i alla fall. Speciellt eftersom det går ganska snabbt med bara ett stopp i Doha från Stockholm.

Kampanjsidan

Prisexempel i business:

Stockholm - Melbourne - 23 345 kronor
Stockholm - Perth - 23 345 kronor
Stockholm - Dubai - 14 145 kronor
Stockholm - Bangkok - 14 995 kronor

Även rea i Ekonomiklass

Efter att ha spanat businesspriser i longhaul de senaste månaderna vågar jag nog säga att det där är det bästa jag sett hittills, galet bra pris till Melbourne!
 
Toppen