Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 21- 30 augusti 2018

Ragnar G

Medlem
Är det någon som vet om man kan använda EuroBonusExpert? Det var ett väldigt bra hjälpmedel för den tidigare kampanjen med Avis.
 

Meazza

Medlem
Jag kan inte svara på hur det ser ut när man använder AWD-kod. Men när man använder den länk du citerade, den enklaste och "rätta" vägen som jag fattar det så får man ju en bild med sammanfattning när man trycker "book". Mot slutet av den bilden ser det ut så här:

Visa bifogad bild 78902
Okey, detta får jag inte alls upp. Har just gjort 3 bokningar.
Kan det vara så att @adhoc76 bokar med sitt Avis Preferred-nummer och att @Mattias Holmén inte gör det? Alternativt att @Mattias Holmén inte har kortuppgifter sparade där?

Jag fyller alltid i mitt nummer på första sidan och får upp samma fält som @adhoc76 eftersom jag har ett Amex sparat i min profil.
 

adhoc76

Medlem
Ja det var lite det spåret jag var inne på @Meazza - har hur som helst bokat en Chevrolet Suburban fem dagar omkring årsskiftet i Miami. Inget drogs från Amex så verkar ju fungera så här långt.

Några hundralappar dyrare än Sixt men det kan det väl vara värt med tanke på
poängen...
 

ante888

Medlem
Har en bokad hyra nu som är på 3 dagar och 20 timmar, dock får jag betala för 4 dagars hyra. Kommer den vara giltig för att få poängen, eller ryker det för att det inte är fyra fulla dagar? Någon med liknande erfarenheter?

Vet att det står i inledande inlägget att det borde gälla, men är någon som har provat med lyckat resultat?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Canadien

Medlem
Har en bokad hyra nu som är på 3 dagar och 20 timmar, dock får jag betala för 4 dagars hyra. Kommer den vara giltig för att få poängen, eller ryker det för att det inte är fyra fulla dagar? Någon med liknande erfarenheter?

Vet att det står i inledande inlägget att det borde gälla, men är någon som har provat med lyckat resultat?
Ja det går bra. Om du tittar på bokningen så står det
3 dagar 20h / 4 dagar
 

ELOS

Medlem
Är det någon sista hyresdatum eller är det i princip allt som är bokningsbart till 29 augusti 2019?
 
Toppen