Japp, det stämmer bra!Singapore?
Details please!Det var bara jag som betalt för nödutgång däremot så var det totalt 9 försök till selfupgrade.
En barnfamilj med infant in lap försökte redan vid boarding, en äldre kvinna blev ditskickad av sonen precis innan take-off och sen var det barn såväl som vuxna men det var ofta inom 2-3 min som flygvärdinnan skickade undan dem. Bra hanterat.Details please!
Att du hann äta på den korta sträckan. Inte ens Singapore Airlines i Business serverar mer än en mindre snacks på den sträckan ju.Så nu har jag avklarat min andra resa med Air Asia, denna gång mellan KUL-SIN
Denna gång hoppade jag över röda mattan men valde för att få prio boarding betala för nödutgångs plats denna gång på rad 14 för rad 12 har ingen recline.
Tänkte dock att för kunna göra en bättre review så förbeställde jag mat det kan ju vara hur bra som helst, likt book the cook
Det var bara jag som betalt för nödutgång däremot så var det totalt 9 försök till selfupgrade
Maten skulle jag ge två svaga ”bambor” utav fem ”bambor” möjliga just för att det påminde om skolmat överkokt kladdig pasta i tomatsås med okända köttiga bitar.
Jag antar att det är ett medvetet val att pre-order meal smakar så att man bara vill ta en tugga eller tvåAtt du hann äta på den korta sträckan. Inte ens Singapore Airlines i Business serverar mer än en mindre snacks på den sträckan ju.