Senaste nytt

Vad göra på Zürich flygplats?

Tockstew

Medlem
Sitter i loungen i Zurich och planet till JFK är åtta timmar sent..........något tips på saker att göra förutom att ta sig ett glas.....en tur till stan är inte heller aktuellt pga viss immobilitet.

Anledningen till förseningen ska visst vara bird strike på inkommande flyg......har dock inte lyckats hitta ngn info. Nån som sett något?

Tock
 

Tockstew

Medlem
Ja får väl göra det och samtidigt påbörja ett reportage om dryckesutbudet.....dock med viss risk för att jobbet inte kommer att fullföljas eller vara behäftat med en del stavfel och luckor till följd av det digra utbudet......
 

jumbooze

Medlem
Jag testade massage förra gången i ZRH, det finns i terminalerna en nedanför Biz loungen.
Jag gillar en massage före boarding då man kan slappa dubbelt så bra efter massage och dryck :D
 

jumbooze

Medlem
Och med bird strike menar du de "birds" som strejkar på FRA eller? Annars vet jag inte om detta inte är en "oförutsägbar omständighet" som Swiss inte kunnat förutse och på så sätt kringå 261/2004 . Men jag är inte säker...
 

agehall

Medlem
Och med bird strike menar du de "birds" som strejkar på FRA eller? Annars vet jag inte om detta inte är en "oförutsägbar omständighet" som Swiss inte kunnat förutse och på så sätt kringå 261/2004 . Men jag är inte säker...

Sant, men rerouting är ju fortfarande ett alternativ.
 
Toppen