Senaste nytt

Singapore Airlines lounge på Heathrow stängd 18/6-15/7

Jacob

Medlem
Jeg hadde gledet meg i lengre tid på å besøke SQ F loungen på Heathrow i dag når jeg flyr ut med TG 911 på rad 1. Skulle nesten tro de visste at jeg var på vei.......

Da blir det vel bare SAS loungen da? Finnes vel ikke noen andre tilbud til Star A F pax på LHR?
 

EBGGOT

Medlem
Svarar på min egen fråga, var där i början av AUG. Renoveringen är: Det har bytt innertak! Samma stolar etc .....
 

Jacob

Medlem
När jag var där i våras (april tror jag) såg jag att de byggt om buffé och bardelen som såg lite annorlunda ut än tidigare.

Men var det ingen annan skillnad? Stolar, interiör osv. Allt samma?

Singapore Airlines har ju ett helt nytt loungekoncept som man kan se på Changi (nu även i terminal 2) samt i Hong Kong. Hade trott att det var denna som skulle komma även i London.
 

Dr. Miles

Expert
När jag var där i våras (april tror jag) såg jag att de byggt om buffé och bardelen som såg lite annorlunda ut än tidigare.

Menar du så här?
London, SQ Silver Kris Lounge_000.jpg
London, SQ Silver Kris Lounge_002.jpg London, SQ Silver Kris Lounge_001.jpg
 

Magino

Medlem
Tydligen har de anlitat ett nytt designerteam ONG&ONG som ska göra om deras SilverKris lounger. De kommer börja uppgraderingen i mitten av 2013 och det hela räknas ta cirka fem år. Så troligen kommer de göra om London loungen ännu en gång under denna tiden och denna gång fixar de kanske till loungen på riktigt.

Singapore Airlines - News Releases
 

EBGGOT

Medlem
När jag var där i våras (april tror jag) såg jag att de byggt om buffé och bardelen som såg lite annorlunda ut än tidigare.

Men var det ingen annan skillnad? Stolar, interiör osv. Allt samma?

Singapore Airlines har ju ett helt nytt loungekoncept som man kan se på Changi (nu även i terminal 2) samt i Hong Kong. Hade trott att det var denna som skulle komma även i London.

Nej, samma stolar med samma gamla fläckar. Exakt samma som innan fast bättre tak och lampor;)

Men den är fortfarande mkt bättre än SAS loungen .... och servicen är fortfarande grym!
 
Toppen