Senaste nytt

Anbefaling reise fra Norge til New York i Business class

joffus_87

Medlem
Hei!
Har vunnet en reise til New York på business class og lurer derfor på hvilket flyselskap dere vil anbefale meg å velge? Reiser fra Oslo. Takk på forhånd.:)


--
Originalrubrik: (Business Class) anbefaling reise fra Norge til New York
Ändrad av AHO
 
Last edited by a moderator:

MarcusC

Medlem
Grattis till vinsten ! Frågan är dock Inte helt lätt svara på, var det inget bolag med i tävlingen?. United och SAS flyger ju direkt från OSL till NY. Kanske någon av dem, men kan ju lika görna vara Lufthansa eller KLM ?! Du får nog vänta och se....och skriva en reserapport här sen ;)
 

tourist

Medlem
Jag förstår inte. Har du vunnit en resa i business class med valfritt bolag? Hur hittar man sådana tävlingar?
 

joffus_87

Medlem
Grattis till vinsten ! Frågan är dock Inte helt lätt svara på, var det inget bolag med i tävlingen?. United och SAS flyger ju direkt från OSL till NY. Kanske någon av dem, men kan ju lika görna vara Lufthansa eller KLM ?! Du får nog vänta och se....och skriva en reserapport här sen ;)

nei, det var ikke noe bolag med i tavlingen, så jeg kan velge nesten fritt. har lite erfaring med business class så jeg håper dere kan hjelpe meg å velge. er viktig med god mat og et godt sete.
 

MarcusC

Medlem
Kunde jag välja helt fritt skulle jag nog välja Singapore Airlines (A380) FRA-JFK, tidig avgång från FRA kräver dock övernattning i FRA.

Eller Virgin Atlantic från London ?!

Annars kanske Swiss kan vara ett alternativ, SAS Business produkt är också hygglig för en dagflygning, dock sämre hem...(nattflygning)
 
Last edited:

Randy Marsh

Medlem
Jet Airways via BRU eller British Airways via LHR er og gode alternativer. Har du ingen mer informasjon om betingelsene ifht valg av flyselskap?

Jeg googlet litt, det er vel ikke denne konkurransen du har vunnet antar jeg?
Konkurranse - Vinn drømmereise til New York - Mote

I sånn fall så har du ikke noe valg, da er det "business class" med Icelandair som gjelder. Desverre er ikke Icelandair sin Saga Class noen skikkelig business class, spør du meg...Det er mer som SAS Economy Extra.
 

Senator

Moderator
Jeg googlet litt, det er vel ikke denne konkurransen du har vunnet antar jeg?
Konkurranse - Vinn drømmereise til New York - Mote

I sånn fall så har du ikke noe valg, da er det "business class" med Icelandair som gjelder. Desverre er ikke Icelandair sin Saga Class noen skikkelig business class, spør du meg...Det er mer som SAS Economy Extra.

Sorry, vansklig å ikke skrive / svårt att inte skriva:

"If it sounds too good to be true, it probably is too good to be true". :confused:
 

Randy Marsh

Medlem
Sorry, vansklig å ikke skrive / svårt att inte skriva:

"If it sounds too good to be true, it probably is too good to be true". :confused:
Akkurat / precis!

OT:
Kul at det er noen nordmenn som flytter til Sverige og, ikke bare motsatt ;)

Får verkligen hoppas att det är någon annan tävling joffus_87 har vunnit, för när jag läste lite mer noggrant så ser ser jag att det står:

- Icelandair flyr dere i Economy Comfort-klasse fra Oslo til new York. Dere får tilgang til business-lounge på flyplassen, samt businessinnsjekk, og kan ta med 2 kolli à 23 kg hver - noe som gir en ypperlig mulighet til å «shop til you drop».
I så fall är det inte ens Saga Class, bara lite vanlig economy med några få business class-fördelar.
 
Toppen