Senaste nytt

Parkeringstips på Landvetter?

Ozz

Medlem
Satt precis och skulle boka PWG (Wash & Go) på Landvetter när jag kollade på Svedavias sajt och fick se att de hade ett riktigt bra sommarerbjudande som jag tänkte tipsa om.

Upp till 70% rabatt i P4-huset så jag bokade 15-24 aug (10 dgr) och fick det för ett veckopris om endast 799kr.
Erbjudanden | Göteborg Landvetter Airport
 

Najk

Medlem
Billigaste parkeringen på Landvetter?

Hej,

Vilken är den billigaste parkeringen vid Landvetter? Behöver parkera 10dgr 16-25 Mars.
 

DrGold

Medlem
Bumpar den här tråden. Jag sitter just nu och håller på att styra med parkering på Landvetter, och hittade PWG ( PWG – Parkering och bilvård på Landvetter flygplats ). Såg att @Ozz skrev om firman för nu ganska många år sedan... Funkade det bra? Är det någon som har erfarenhet av denna firma?

Skulle passa bra eftersom vi ändå behöver rekonda bilen, vilket de tydligen står till tjänst med.
 

Ozz

Medlem
Bumpar den här tråden. Jag sitter just nu och håller på att styra med parkering på Landvetter, och hittade PWG ( PWG – Parkering och bilvård på Landvetter flygplats ). Såg att @Ozz skrev om firman för nu ganska många år sedan... Funkade det bra? Är det någon som har erfarenhet av denna firma?

Skulle passa bra eftersom vi ändå behöver rekonda bilen, vilket de tydligen står till tjänst med.
Jag har inte nyttjat dem på ett år men då funkade det lika bra som jag skapade denna tråden, har alltid varit nöjd.
Tänk bara på att om du har "keyless" på bilen att du ber om att extranyckeln lämnas i infodisken i stället för handskfacket.
 

DrGold

Medlem
Jag har inte nyttjat dem på ett år men då funkade det lika bra som jag skapade denna tråden, har alltid varit nöjd.
Tänk bara på att om du har "keyless" på bilen att du ber om att extranyckeln lämnas i infodisken i stället för handskfacket.

Perfekt, stort tack för återkoppling och tips! Har du även använt deras extratjänster (tvätt/rekond), och hur har det varit i så fall?
 

Morgan

Medlem
Ska parkera på Landvetter en natt i slutet av veckan och vore väldigt bra om jag kan ladda bilen. Förstått att P3, P4, P5 och P8 har laddstolpar, är det ofta fullt vid någon av dem? Vilken rekommenderas?
 

GOTBound

Medlem
Tyvärr är det lotteri varje gång, Swedavia bryr sig inte heller om fossilbilar parkerar på dessa platser, populära då de alltid ligger närmast utgången på parkeringarna. Jag har haft ett antal mer eller mindre hätska diskussioner med Swedavia GOT om detta.

P4 har flest laddplatser vs. vanliga men det blir lite missvisande.
 
Toppen