Senaste nytt

Mandarin Oriental - status match?

ALU

Medlem
Jag har konferens i Washington på gång i oktober och som guldmedlem i flera hotellkedjor brukar jag ha det ganska gött med en del uppgraderingar vid dessa konferenser. Nu har det i år förlagts på Mandarin Oriental och där har jag ingen status what so ever.

Är det någon som kört någon statusmatch eller har jag missat att Mandarin är med i ett nätverk som jag missat? Jag blir där en dryg vecka så en möjlig uppgradering på något sätt vore inte dumt.

Tack!
 

JacobGBG

Medlem
Mandarin Oriental tillsammans med Four Seasons och dess likar (typ Peninsula och till viss grad Shangri-La) brukar hyffsat konsekvent inte erkänna status i andra program. De kan möjligtvis fixa dig en deal om du ringer och tar upp det hela och trycker på att det gäller över en veckas vistelse, men ha inte för stora förhoppningar. Jag pratade lite om detta i denna tråd.

I den tråden finns länkar till ett antal high-end reseagenturer. som möjligtvis kan ge dig en bra deal utifrån dina förutsättningar.
 
Last edited:

ALU

Medlem
Hmm... då antar jag att det bara är att gilla läget. Jag tror att jag kommer trivas även utan uppgradering, rummen rent generellt är riktigt bra. Förhoppningsvis ligger nästa konferens på ett av "mina" hotell...
 

JacobGBG

Medlem
Hmm... då antar jag att det bara är att gilla läget. Jag tror att jag kommer trivas även utan uppgradering, rummen rent generellt är riktigt bra. Förhoppningsvis ligger nästa konferens på ett av "mina" hotell...

Haha, jag tror att efter att ha prövat MO så kommer du omvärdera det uttalandet! ;-)
 
Toppen