Senaste nytt

10 extra poäng per 100 kronor med SAS Mastercard i Juli 2018

Maila Guld-supporten om du är Guld. Det hjälpte jag min pappa med och se skickade då en länk.

Tyvärr bara silver nu så det är ju bara att konstatera att dem på den vanliga supporten inte har koll. Testade igen och fick prata med en annan men hade ännu mindre koll än den första. Försökte säga att de som sitter på guld ska ha koll men de ville han ju inte vara behjälplig och kolla upp. Får klara mig utan helt enkelt, är ju inte direkt nån livskatastrof även om det hade varit bra att ha den hehe :)
 
Last edited:

RonnieK

Medlem
Jag har inte fått erbjudandet. Det var synd eftersom jag bor utomlands men fortfarande bara har svenska kreditkort.
 
Men skit... Jag fick mailet men läste inte tillräckligt noga så jag uppfattade inte att man måste anmäla sig och nu är det tydligen för sent.

Jag ringde in precis nu och fick meddelandet att de la in mig manuellt på kampanjen. Tydligen deadline idag kl 15.00 enligt medarbetaren jag pratade med.

SAS EuroBonus Mastercard
Kundservice
Tel. 08 14 68 55
 
Jag ringde in precis nu och fick meddelandet att de la in mig manuellt på kampanjen. Tydligen deadline idag kl 15.00 enligt medarbetaren jag pratade med.

SAS EuroBonus Mastercard
Kundservice
Tel. 08 14 68 55
Testade också o de sa att de skulle lägga in mig manuellt med. Nu verkade de ju veta vad det var för någon kampanj också, förra veckan hade de inte en susning så det är ju positivt
 
Nästan så jag gråter då just Juli är den enda månaden jag inte kommer att resa utomlands. Nästan. Åker iväg på em 30/7, blir svårt att göra ngn större spend vid ankomst. :oops: :(
 
Toppen