Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

aruba1

Medlem
Hotell: Hilton Athens
Datum: 21 juni
Bokat rum: Twin Guest Room
Uppgradering: Twin Executive Room With Acropolis View
Antal nätter: 1
Status: Diamond
Extras: Fick extra vatten och en liten flaska vin

Positionering i Aten samt övernattning inför min First First imorgon med LH. ATH-FRA-PEK.

e399ce692705c12370dc4adffe02ad65.heic

420043e62078b08f3ac1a5edf2a6a70e.heic
 

011430121

Medlem
Hotell: Hilton Athens
Datum: 21 juni
Bokat rum: Twin Guest Room
Uppgradering: Twin Executive Room With Acropolis View
Antal nätter: 1
Status: Diamond
Extras: Fick extra vatten och en liten flaska vin

Positionering i Aten samt övernattning inför min First First imorgon med LH. ATH-FRA-PEK.

e399ce692705c12370dc4adffe02ad65.heic

420043e62078b08f3ac1a5edf2a6a70e.heic
Hur är det Hilton, läget o.s.v
 
Hur är det Hilton, läget o.s.v
Servicen är lite svajig, men det har nog med Grekland att göra snarare än Hilton. Det kan ligga lite off, men det beror på vart du ska, för det ligger trots allt hyfsat i centrum. Men just omkring finns inte så mycket av turistaktiviteterna. De var också lite snåla med uppgraderingarna, jag fick ett mindre rum än jag bokat, men på högre våningsplan. Fick deala med dem ett tag innan det ordnade upp sig. Servicen i restaurangen var inget att hänga i granen heller.
Stor lounge med bra utsikt hursom!

Fick extra vatten och en liten flaska vin
Jag fick likadant vin när jag var där. Trevlig gest, men bedrövligt vin.
 

aruba1

Medlem
Servicen är lite svajig, men det har nog med Grekland att göra snarare än Hilton. Det kan ligga lite off, men det beror på vart du ska, för det ligger trots allt hyfsat i centrum. Men just omkring finns inte så mycket av turistaktiviteterna. De var också lite snåla med uppgraderingarna, jag fick ett mindre rum än jag bokat, men på högre våningsplan. Fick deala med dem ett tag innan det ordnade upp sig. Servicen i restaurangen var inget att hänga i granen heller.
Stor lounge med bra utsikt hursom!


Jag fick likadant vin när jag var där. Trevlig gest, men bedrövligt vin.
Håller med Jacobs beskrivning. Inget fel på adressen, men servicen och bemötandet är inget vidare. Check-in var dock smidigt men ingen recognition. Det enda de sa var ”you will today get a nice room from us”. Vinet har jag inte öppnat Däremot var vinet i loungen helt ok, särskilt det vita. Solsängarna vid poolen var också bra - sköna med rejäl tjock madrass. Annars känns hotellet ganska slitet och behöver renoveras ganska snart.
 
Hotell: Hilton Tallinn
Datum: 22 juni
Bokat rum: billigaste
Uppgradering: King Executive Suite
Antal nätter: 2
Status: Diamond
Extras: En skål med dadlar och lite annat smått och gott på rummet. Men framför allt vid incheck: jag har bott här en enda gång innan för något år sedan. När jag ska checka in så säger de Welcome mr Osterberg innan jag har hunnit säga något. Uppenbarligen har de järnkoll, imponerande!
 

aruba1

Medlem
Hotell: Conrad Beijing
Datum: 23 juni
Bokat rum: 2 Double Beds Deluxe
Uppgradering: 2 Double Beds Premium
Antal nätter: 3
Status: Diamond
Extras: Jordgubbar samt kakor.

Vid incheckning säger tjejen ”Welcome back” varpå jag svarar att jag inte har varit gäst på denna anläggning. Då svarar hon ”Welcome back to Conrad”. Hmm...

f923a3dd978b2ab28b405c94186d1681.heic
 
Hotell: Hilton Tallinn
Datum: 22 juni
Bokat rum: billigaste
Uppgradering: King Executive Suite
Antal nätter: 2
Status: Diamond
Extras: En skål med dadlar och lite annat smått och gott på rummet. Men framför allt vid incheck: jag har bott här en enda gång innan för något år sedan. När jag ska checka in så säger de Welcome mr Osterberg innan jag har hunnit säga något. Uppenbarligen har de järnkoll, imponerande!
Det var visst en King Deluxe one bedroom suite
 

taxvalp

Medlem
Hilton Imperial Dubrovnik, uppgraderad från billigaste rummet till King Executive with Sea View som HHD. Rum högst upp med terrass och finfin utsikt. Rummet är ett av de två nya rum som skapades av den gamla loungen vid ombyggnaden som blev klar i april och alltså helt nytt. Rekommenderas starkt.
 
Toppen