Senaste nytt

Bränsletillägg vid bonusresa

Alx

Medlem
Nej, vare sig UA eller US tar ut några bränsletillägg på sig eller sina partners. SAS tar ut bränsletillägg på alla sina partners som inte ingår i SAS group.
 

Roger J

Medlem
I ogynsamma fall är avgifter+bränsletillägg på LH-bonusbiljetter dyrare än den billigaste vanliga LH-ekonomibiljetten på samma sträcka inom Europa. Hur det nu kan vara så.
 

henrik l

Medlem
Har funderat hit och dit om jag ska aktivera mitt gamla M&M för att lättare komma åt LH F och FCT på FRA. Men är det någon som har ett hum om hur mycket avgifter man åker på för en bonusresa i F till t ex Asien, säg BKK/HKG?
 

A380*G

Medlem
Har funderat hit och dit om jag ska aktivera mitt gamla M&M för att lättare komma åt LH F och FCT på FRA. Men är det någon som har ett hum om hur mycket avgifter man åker på för en bonusresa i F till t ex Asien, säg BKK/HKG?

Ca 3,500 SEK tror jag. Till USA brukar det vara ca 4,000 SEK.

Edit: för att få veta exakt för just din rutt så kan du logga in på M&M och göra en dummy (utan att bekräfta såklart).
 
Last edited:

Bonden

Medlem
Har funderat hit och dit om jag ska aktivera mitt gamla M&M för att lättare komma åt LH F och FCT på FRA. Men är det någon som har ett hum om hur mycket avgifter man åker på för en bonusresa i F till t ex Asien, säg BKK/HKG?

CPH->NYC 3524kr (I first) Lufthansa
CPH->NYC 3662kr (I first) Med BA (Bara som jämförelse)

Det som ger mest bang for the miles med M&M är om man som senator reser två personer. Då kostar det bara hälften av milesen för person två. till NYC blir det: 170k miles+ 85miles.
 
Toppen