Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 16 juni 2018 kl. 16.00 --

NotRyan

Medlem
Datum: Lördag den 16 juni 2018, kl. 16.00 och framåt
Plats: Made in Sweden, Folkungagatan 102, 116 30 STOCKHOLM
Google maps: Folkungagatan 102, 116 30 STOCKHOLM

Vi kör lördagsträffarna på Made in Sweden, och testar med att köra torsdagsträffarna från juli på Waza Restaurang & bryggeri (Gamla Monks)

Skriv gärna om du kommer eller kanske kommer i tråden så kan vi se ungefär hur många vi blir. Den här gången kan det vara bra om jag kan meddela hur många vi blir, även om det naturligtvis går bra att dyka upp ändå

Om du får förhinder och inte kan komma så är ju det helt okay, och skriv då gärna en rad om du redan har anmält dig så är det lättare att planera.

Välkommen allihopa, om du inte har varit på någon träff innan så är du också naturligtvis hjärtligt välkommen. Vi gillar både nya och gamla vänner :)

Kommer:

NotRyan

Kanske:
 

agehall

Medlem
Jag ska dit på fredag kväll, så jag kan ju bara stanna kvar där då... Sätt mig som kanske så länge.
 

NotRyan

Medlem
När du hamnar på rätt sida av stan igen @NotRyan så kommer jag kanske :p Mörkrädd av tanken på att befinna mig söder om Slussen
Jag kan förstå hur du tänker, vi talar om Bajenland och jag har också fobier kring detta. Jag kan dock garantera att du kommer att finna att detta är ett riktigt trevligt ställe om du likt mig vågar utmana fobierna ;)
 
Toppen