Senaste nytt

Födelsedagspresent från Miles & More

Jacob

Medlem
Hade ett försenat födelsedagsfirande i helgen och fick då anledning att öppna ett brev från Miles & More. Vet att de tidigare skickat ut en hälsning inför födelsedagen så hade därför låtit det ligga.

Detta år låg det även med en liten födelsedagspresent, ett presentkort för en timme FlyNet (trådlöst internet) ombord på någon av Lufthansas långflygningar. Ingen stor sak kanske men ändå en väldigt trevlig gest. Det är väl värt en hundring i alla fall.

Miles & More är det enda av de flygbolagsprogram jag är med i som uppmärksammade födelsedagen så det förtjänar helt klart en tumme upp.
 

kristerj

Medlem
Jag fick tillgång till Regus Business Lounge i present när jag fyllde år i våras, väldigt trevligt initiativ av Miles & More. Tilläggas kan att jag inte krediterat någon flygning till Miles & More på många år.
 

Malu

Medlem
Jag fick också en timme FlyNet som present tidigare i år. Sedan flög jag en A340 med FlyNet någon månad senare - men tror ni att jag hade packat ner vouchern?! Självklart inte. :mad: Men det var trevligt tänkt, som sagt.
 

agehall

Medlem
Hmm, nu sa du något Jacob. Jag har inte öppnat mitt brev från M&M än, trots att det är 6 månader sedan jag fick det. Det hamnade i högen "att titta på senare" och där blev det kvar. Kanske borde öppna det när man kommer hem.
 

yopeyo

Medlem
Födelsedagspresent från Miles & More

"If it was important, I'd already be involved!" så förmodligen inget viktigt för dig i brevet Agehall :)
 

Alx

Medlem
Jag fick en e-voucher som delbetalning av biljetter värd 20€ av LH när jag fyllde år tidigare i år.

Minns att AF gav mig ett par tusen poäng och en voucher värd 15€ när jag fyllde 25 för några år sedan.

Det vore ju inte helt fel om fler flygbolag och hotellkedjor tog efter. En ganska trevlig och oväntad gest som inte kostar de särskilt mycket. ;)
 

Senator

Moderator
Jag har fått ett födelsedagskort från M&M varje år sedan 2001. Som Alx säger, kostar troligen inte så mycket men en uppskattat påminnelse att man är en "bra kund".
 
Toppen