Senaste nytt

Någon som vill vara med och köpa NOD32 antivirus?

Gnopps

Medlem
Jag har i flera år använt ESET NOD32 som antivirusprogram på min dator, det är resurssnålt och har sparat mig en del trubbel. Det är rätt dyrt men jag köper det via USA så blir det betydligt förmånligare. De har licenser där det är dyrast för den första och därefter billigare ju fler man köper. Jag köper redan för mig själv å frugan, är det någon mer som vill hoppa på?

Priset (beroende på hur många vi är) blir då USD15 per person. Detta är långt billigare än de SEK600 det kostar om man köper i Sverige (Det snabbaste och mest effektiva antivirusprogrammet med skydd mot spionprogram och skadlig kod - ESET - Eurosecure). Licensen är ESET "NOD32 Antivirus 5.0 Home Edition".

Köpet blir om 2 dagar så är du intresserad hör av dig innan dess!
 

agehall

Medlem
Du kan slippa betala något alls om du kör ClamWin istället. Det är en open source scanner som funkar rätt så bra (dvs inte direkt sämre än kommersiella dito).
 

agehall

Medlem
Jag skulle nog rekommendera att du iaf testar MSE. Det är faktiskt riktigt bra, men fungerar inte under alla versioner av Windows (därav min ursprungliga rekommendation om ClamWin). Om du har en någotsånär modern Windows, så ska det funka bra och är då en av de bästa produkter M$ gjort imho.
 

nilsson

Medlem
Vi kör NOD32 på jobbet med site-licens, men skulle vi handla upp nu så skulle det nog bli MSE. Senaste jämförelsen jag såg så låg den i topp bland checkboxarna (liksom NOD32, men gratis).
 

Najk

Medlem
Skulle även jag rekommendera MSE men så är jag lite färgad av MS produkter :)

OT:
MSE är bara gratis för hemanvändning och företag upp till 10pc. Dock är det samma antivirusmotor i MSE som ligger i Microsoft System Center 2012 Endpoint Protection (tidigare känt som Forefront Endpoint Protection)
 
Toppen