Senaste nytt

Club Carlson byter namn till Radisson Rewards

erc

Medlem
Gick också igenom mina bokningar och gjorde några ombokningar. För första gången någonsin var det INGEN av bokningarna som hade ändrade priser...

Undrar om awardbokningar räknas on i totalen?
 

gdaily

Medlem
Gick också igenom mina bokningar och gjorde några ombokningar. För första gången någonsin var det INGEN av bokningarna som hade ändrade priser...

Undrar om awardbokningar räknas on i totalen?
Points+money räknas ju inte, så då torde knappast awardbokningar räknas.
 
  • Gilla
Reactions: erc

Joakim H

Medlem
Blir ju lite villrådig om hur Jag skall göra med mina 23 nätter på Radisson Waterfront i april. Bokade innan 12 mars. Chansa eller boka om??:(
 

simeo

Medlem
Vilken märklig känsla. Första gången utan uppgradering på SkyCity trots lediga Exec Rum, vid incheckning 23:00, så ingen frukost heller. Ingen present på rummet, och vatten kostar tydligen 39 kronor... Hoppas att inte alla hotell tolkar nya programmet så.
 
Last edited:

jerixon

Medlem
Men uppgraderinspolicyn har ej ändrats.
Vatten har jag inte fått på något hotell ännu tyvärr.
Sa till på skarpen i Aarhus med att de får faktiskt följa de nya reglerna.
Aarhus är generellt riktigt dålig amed uppgradering också.
Men vet jag att det finns dyrare rum ledigt och jag ej blir uppgraderad så frågar jag alltid ;)

Vilken märklig känsla. Första gången utan uppgradering på SkyCity trots lediga Exec Rum, vid incheckning 23:00, så ingen frukost heller. Ingen present på rummet, och vatten kostar tydligen 39 kronor... Hoppas att inte alla hotell tolkar nya programmet så.
 

Olle K

Medlem
Det här med gratis vatten på utvalda hotell verkar lite väl löst för att kallas förmån. Ja, ibland är det bättre att fråga om uppgraderingen själv.
 
Toppen