Senaste nytt

Totala saldot på amex under pågående kallender år - Voucher...

Joshua

Medlem
Hej.

Vet att detta har besvarats (åtminståne har jag för mig det) inne i någon tråd men hittar det inte efter diverse sökningar...

Vart kan man kolla hur man ligger till mot 150k gränsen för att få en AMEX 2-4-1 Voucher, dvs hur mycket till man "måste" handla för?

Tack på förhand

mvh

// Joshua
 

Ubbe

Medlem
Har inte en susning eftersom det sprack för mig med ca 6 månaders fel... Hade tänkt att gå över till frugans Amex vid ca 130kSkr men det sket sig... Faktiskt en dålig förmån i mina ögon då bbåde Awardplatser och SAS hårdvara är ett krav. Det hade ju varit mer optimalt med *A krav på awardbiljett och givetvis möjlighet att uppnå fler two for one för varje 150k Skr du passerar.. NNu ledrer det ju bara till en massa extraarbete för både mig och dem.
 
Last edited:

johannesa

Medlem
Gå in på American Express och registrera ditt kort för onlinetjänster om du inte gjort det. När du sen är inloggad och ser din kontoöversikt kan du klicka på länken "Eurobonuspoäng för överföring till ditt Eurobonus-konto". Till höger på sidan du då kommer till finns sen en kolumn där du ser hur mycket du har handlat för och hur mycket som återstår innan du nåt 150k.

vänligen /j
 

RickardB

Medlem
När du är inne på ditt amex-konto så klickar du på "Eurobonus-poäng för överföring till ditt eurobonus konto" den länken tar dig vidare till en sida där du kan se hur du ligger till.
 

Joshua

Medlem
Jessus säger jag bara, har nog klickat på allt där inne men det tar ju några sekunder innan det till höger kommer upp (i alla fall för mig) därav hitta jag det inte.

Tack, då vet jag hur mycket jag tvingas köpa under hösten. Det är 120101 till 121231 som gäller va?
 
Toppen