Senaste nytt

1100 EB-poäng gratis från DN

aikelo

Medlem
Har fått mail från DN men inget om mina poäng. Jag har heller inte fått poäng eller mail från Inkclub för förra helgen.
 

jolmic

Medlem
"Har fått mail från DN men inget om mina poäng. Jag har heller inte fått poäng eller mail från Inkclub för förra helgen."


Samma här.
 

lemi

Medlem
Fick följande mail från SAS Online Shopping:

---------------------
Hej xxxxx

Vi har registrerat ditt köp hos Dagens Nyheter och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.

Observera att det kan ta upp till 8 veckor innan Extrapoängen krediteras till ditt konto.

Med vänliga hälsningar
SAS
WE ARE TRAVELERS
---------------------

Det är inte första gången jag utnyttjar detta erbjudande med DN. Har använt en ny mail varje gång (vet inte om det behövs). Fungerar fint.
 

Tongen2

Medlem
Fick följande mail från SAS Online Shopping:

---------------------
Hej xxxxx

Vi har registrerat ditt köp hos Dagens Nyheter och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.

Observera att det kan ta upp till 8 veckor innan Extrapoängen krediteras till ditt konto.

Med vänliga hälsningar
SAS
WE ARE TRAVELERS
---------------------

Det är inte första gången jag utnyttjar detta erbjudande med DN. Har använt en ny mail varje gång (vet inte om det behövs). Fungerar fint.


Jag har använt denna (liknande) dealen 2 gånger tidigare med 2 olika epostadresser. Fått poäng båda gångerna och sagt upp efter gratisperioden. Inte hoppat på denna ännu men det ska jag fixa snarast :)
 

lars.dec8

Medlem
Varför inte stanna kvar som prenumerant på en kvalitetstidning?
Både DN och Svenskan ger jag gladeligen mitt stöd till i dessa ”fake news”-tider.
 

Kris

Medlem
Varför inte stanna kvar som prenumerant på en kvalitetstidning?
Både DN och Svenskan ger jag gladeligen mitt stöd till i dessa ”fake news”-tider.
Bra idé. DN har dock lite dålig täckning av mina lokala nyheter :)
Så det blir en temporär prenumeration för min del.
 
Toppen