Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

rob74

Medlem
Hej från SAS Lounge på Landvetter!
Lite bubbel innan avgång med gamla vanliga SK166 kl 19:15. Dock från gate 13 denna gång. Fint med en extra promenad nu när ryggen bråkar... Men, det som inte dödar härdar!
 

rob74

Medlem
SK1046 försenat med 40 min. Och en hög andra flyg också. Tur att det fanns vin i loungen på ARN T4 den här gången...
Som sagt, det som inte dödar det härdar...
3e8c237196569b3b57f9d62e2dfcc31c.jpg
 

FF#1

Medlem
Hälsningar från en SAS Gold Arlanda T5 som är värre än vanligt....

Ginet är slut...
Ingen Cognac,
slut Famous!


Trots Torsdag ingen korv... istället finns en bytta med lite fasttorkad potatis och purjolökssoppa som ser ledsen ut...
Slut potatissallad....
Nu får det för sjutton skärpa sig, den här loungen är ju inte känd för sin finess men de brukar ju leverera nått men nu blir jag irriterad!
 

Mrniceguy

Medlem
Trots Torsdag ingen korv... istället finns en bytta med lite fasttorkad potatis och purjolökssoppa som ser ledsen ut...
Slut potatissallad....
Nu får det för sjutton skärpa sig, den här loungen är ju inte känd för sin finess men de
Kom precis där ifrån, fanns korv när jag kom men när jag tagit en plats och skulle hämta lite godsaker så var det mesta slut..
 
När är det bäst att åka i gold loungen då ?
Hälsningar från en SAS Gold Arlanda T5 som är värre än vanligt....

Ginet är slut...
Ingen Cognac,
slut Famous!


Trots Torsdag ingen korv... istället finns en bytta med lite fasttorkad potatis och purjolökssoppa som ser ledsen ut...
Slut potatissallad....
Nu får det för sjutton skärpa sig, den här loungen är ju inte känd för sin finess men de brukar ju leverera nått men nu blir jag irriterad!
är
 
När är det bäst att åka i gold loungen då ?
Hälsningar från en SAS Gold Arlanda T5 som är värre än vanligt....

Ginet är slut...
Ingen Cognac,
slut Famous!


Trots Torsdag ingen korv... istället finns en bytta med lite fasttorkad potatis och purjolökssoppa som ser ledsen ut...
Slut potatissallad....
Nu får det för sjutton skärpa sig, den här loungen är ju inte känd för sin finess men de brukar ju leverera nått men nu blir jag irriterad!
är
 

FF#1

Medlem
Hälsningar från en SAS Gold Arlanda T5 som är värre än vanligt....

Ginet är slut...
Ingen Cognac,
slut Famous!


Trots Torsdag ingen korv... istället finns en bytta med lite fasttorkad potatis och purjolökssoppa som ser ledsen ut...
Slut potatissallad....
Nu får det för sjutton skärpa sig, den här loungen är ju inte känd för sin finess men de brukar ju leverera nått men nu blir jag irriterad!

Tillägg: Det visade sig att det desutom var slut Baileys, bara några droppar kvar. suck :)


Tomt i båset...

38315cb360c796b7355f747bf4c45db2.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen