Senaste nytt

WiFi inloggningsproblem via EBG nummer

Carlos

Medlem
När WiFi lanserades funkade det alltid att logga in med sitt EBG nummer och vips så hade man snigeltrögt internet! Framtiden!

Men! Sen ett par månader tillbaka så har detta slutat funka, det funkar även inte heller med PNR utan istället måste jag be CC om en voucher. Är det någon som har liknande problem, har ni lyckats lösa detta och i sådana fall hur? Maila SAS IT?
 

MrDollar

Medlem
Samma problem för mig för några dagar sedan. Reste arn-ewr-cph i C och funkade inte att logga in utan behövde hjälp från CC som logga in via någon annan kod.

Edit: är inte EBG men det funkade inte med PNR

När WiFi lanserades funkade det alltid att logga in med sitt EBG nummer och vips så hade man snigeltrögt internet! Framtiden!

Men! Sen ett par månader tillbaka så har detta slutat funka, det funkar även inte heller med PNR utan istället måste jag be CC om en voucher. Är det någon som har liknande problem, har ni lyckats lösa detta och i sådana fall hur? Maila SAS IT?
 
Last edited:

Carlos

Medlem
Tack, vill förtydliga att min failratio är alltså 100%, de senaste 9 / 10 flighterna har inte funkat.
 

Brandten

Medlem
Samma idag hem från AUS med LN-RKS. Bad om voucher som löste biffen. Fungerade dock utan problem på vägen till AUS med samma kärra.
 

Jonas C

Medlem
Samma för mig hem från Austin igår. Orkade inte kalla på crew för att fixa med voucher, så valde att somna istället.
 

WF789

Medlem
Har trengt voucher 10/12 langdistansereiser siste år, om man reiser Go/Plus tar det fort 2-3 timer før noen har tid til å hjelpe deg.På C har jeg alltid fått hjelp så godt som med en gang.
 
Toppen