Senaste nytt

1100 EB-poäng gratis från DN

JSQ

Medlem
Om jag tolkar det rätt kan man i dagsläget få 1100 EB-poäng gratis från DN förutsatt att man inte varit DN-kund tidigare.

News, absorption, sports news, business news, international news, debate, leaders, culture, web TV and blogs. DN.se is named Sweden's best newspaper.
Try out the digital version of Dagens Nyheter. Right now you can try a one-month subscription for only 0 kr (regular price: 99 kr/month). You will still earn points if you decide to cancel your subscription after the free trial.

Please note: This offer can only be used one time per Eurobonus-member. The offer cannot be used if you have been a Dagens-Nyheter customer before.

Current Campaign: Earn 1 100 points per purchase

Normally 700 points per purchase

Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
 

Kris

Medlem
Tack för tips.
Någon som vet när man kan tidigast och senast avanmäla prenumeration för att slippa debitering?
 

squeezen

Medlem
Jag är ny kund, tack för tipset @JSQ 14:02 va kontot reggat igår och kl 16:05 fick jag mail om registrerat köp och poäng på väg till dig.
 

JSQ

Medlem
Någon som har testat att göra detta igen fast det står bara nya kunder?

Jag fick DN av mina farföräldrar för typ 10-15 år sen och jag provade och har fortfarande inte fått några poäng så jag misstänker att det verkligen bara är nya kunder som får poäng. Det skadar ju dock inte att testa i och med att man får första månaden gratis oavsett.
 

alex900

Medlem
Anmälde också och fick mail från SAS att köpet var godkänt inom några minuter. Har väl också haft DN innan någon gång på 90-talet men har de verkligen register så långt back i tiden?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

alex900

Medlem
Stog inget i mitt mail om poäng på väg fastän jag gått via SAS-sidan, bör jag kontakta dem?

Det bör ha kommit ett mail från SAS shopping, kolla skräpposten kanske.

"
Vi har registrerat ditt köp hos DN och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.

Observera att det kan ta upp till 8 veckor innan Extrapoängen krediteras till ditt konto."
 
Toppen