Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

palmen

Moderator
Någon mer som ska hämta bil ikväll? Själv kommer jag förbi Bromma vid 17:30 ungefär.
Har fått en uppgradering av mitt medlemskap hos Avis nu till president's Club vilke tborde innebära uppgradering av bil 2 nivåer.
 

jerixon

Medlem
Hyrr bil 2 ggr sedan jag blev President.
Märker ingen skillnad.
Första ggn i Köpenhamn fick jag en A-Klass som jag bonat trots att jag frågade om uppgradering.
I förrgår fick jag en BMW 220I Cabriolet....
Hade ju varit nice om det var sommar

Någon mer som ska hämta bil ikväll? Själv kommer jag förbi Bromma vid 17:30 ungefär.
Har fått en uppgradering av mitt medlemskap hos Avis nu till president's Club vilke tborde innebära uppgradering av bil 2 nivåer.
 

fcx

Medlem
Någon mer som ska hämta bil ikväll? Själv kommer jag förbi Bromma vid 17:30 ungefär.
Har fått en uppgradering av mitt medlemskap hos Avis nu till president's Club vilke tborde innebära uppgradering av bil 2 nivåer.

Kolla på kontraktet om det står Presidents club.
 

ErikSyd

Medlem
Går det att ändra hyrbilsstation utan att poängen ryker? Det skulle passa mig bättre att hämta ut på en annan station än den som är angiven i min bokning just nu.
 

Homer

Medlem
Ja, det där med uppgradering är ett skämt. Jag har nivå 2 av Preferred vilket ska ge uppgradering en nivå men har aldrig fått det.

Nivå 2?
Om du menar Preferred Plus har jag haft det sen det infördes, dussintals hyror per år och
nästan alltid fått uppgraderingar.
Nackdelen är den geografiska begränsningen, att förmånderna inte gäller i Nordamerika etc.
 
Toppen